واکنش عراقچی به فرمایشات رهبری: زبان از تشکر قاصر است

واکنش عراقچي به فرمايشات رهبري: زبان از تشکر قاصر است

در پی بیانات دیروز مقام معظم رهبری در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان؛ آقای عراقچی معاون وزیر امور خارجه که در وین به سر می برد، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: زبان از تشکر قاصر است.
به گزارش خبرگزاری آریا، در پی بیانات دیروز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان نظام که اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای را امین ، غیور ، شجاع و متدین خواندند ، آقای عراقچی معاون وزیر امور خارجه که برای مذاکرات هسته ای در وین به سر می برد ، در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی ، نوشت : زبان از تشکر قاصر است.
حضرت آیت الله خامنه ای عصر دیروز در دیدار مسئولان نظام گفتند : ” بنده هیئت مذاکره‌کننده را – همین دوستانى که این مدّت این زحمات را بر دوش گرفته‌اند – هم امین میدانم، هم غیور میدانم، هم شجاع میدانم، هم متدیّن میدانم؛ این را همه بدانند. اکثر حضّارى که اینجا تشریف دارید، از محتواى مذاکرات خبر ندارید؛ اگر شما هم از محتواى مذاکرات و جزئیّات مذاکرات و آنچه در مجالس میگذرد مطّلع بودید، به بخشى از آنچه بنده گفتم، حتماً اذعان میکردید. من البتّه علاوه‌ى بر اینها، بعضى از این دوستان را از نزدیک مى‌شناسم، بعضى را از دور با سوابقشان مى‌شناسم؛ اینها مردمانى هستند متدیّن و امین؛ اینها امینند؛ قصدشان این است که کار کشور را پیش ببرند، گره را باز کنند و دارند تلاش میکنند براى این کار. انصافاً غیرت ملّى هم دارند، شجاعت هم دارند، در مقابل یک تعداد کثیرى از کسانى قرار میگیرند – که حالا نمیخواهم تعبیرِ متناسب واقعى را بکنم، چون گاهى تعبیرهایى هست که واقعاً شایسته‌ى آن تعبیرند امّا خب، مناسب نیست که ما به زبان بیاوریم – و انصافاً در مقابل آنها با شجاعت کامل، با دقّت کامل مواضع خودشان را بیان میکنند، دنبال میکنند و تعقیب می کنند.»

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین