اختلاف نظر برانکو و طاهری ادامه دارد؛ سرمربی پرسپولیس در انتظار تعیین تکلیف

اختلاف نظر برانکو و طاهری ادامه دارد؛ سرمربی پرسپولیس در انتظار تعیین تکلیف

اعتراض هواداران باشگاه پرسپولیس و تجمع آنها مقابل در باشگاه بخشی از نارضایتی عمومی از عملکرد مدیریت این باشگاه را علنی کرد.
پرسپولیسی ها که تا به حال تنها با کمال کامیابی نیا هافبک نفت تهران به توافق رسیده اند و این مساله به جز کمبود منابع مالی و ناآشنایی مدیران این تیم با فضای فوتبال ایران دلیل دیگری هم دارد. اینکه نفرات مدنظر برانکو ایوانکوویچ، مدنظر مدیران باشگاه و مشاوران آنها نیستند. اینطور که به نظر می رسد پرسپولیسی ها انتظار داشته اند برانکو نفراتی پرسروصداتر و ستاره تر را برای خرید به باشگاه معرفی کنند اما برانکو نظر دیگری دارد و حتی تا به امروز زیر بار توافق با سیدجلال حسینی و کریم انصاری فرد دو چهره شاخص پرسپولیسی نرفته است.
با این اختلاف نظر و با توجه به تفاوت بین دیدگاه های تیم مذاکره کننده و اسپانسر با سرمربی پرسپولیس که در موضوع ۲ بازیکن خارجی مدنظر برانکو بیشتر عیان شد، برانکو قصد دارد جلسه ای با سرپرست باشگاه پرسپولیس برگزار کند و تکلیف خود را بداند. این جلسه ممکن است خروجی پرسروصدایی به همراه داشته باشد، اگرچه با توجه به نارضایتی طرفداران از مدیران پرسپولیس بعید است که آنها دست به اقدام خاصی بزنند. حتی اگر برانکو سرمربی مورد علاقه شان نباشد …
باشگاه پرسپولیس قصد داشت امروز با استخدام یکی، دو بازیکن هوادارانش را خوشحال کند که این اتفاق هنوز رخ نداده است و کمال کامیابی نیا کماکان تنها خرید پرسپولیسی هاست. گفته می شود رامین رضائیان ستاره تیم راه آهن نزدیک ترین بازیکن به باشگاه پرسپولیس است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین