«یک دزدی عاشقانه» منتظر مجوز است

«یک دزدی عاشقانه» منتظر مجوز است

کارگردان فیلم «یک دزدی عاشقانه» که منظر مجوز نمایش برای تازه ترین اثرش است گفت در صورت دریافت مجوز این فیلم را فصل پاییز اکران خواهد کرد.
امیر شهاب رضویان که به تازگی ساخت فیلم سینمایی «یک دزدی عاشقانه» با نام پیشین «سرقت مردان خاکستری» را به پایان رسانده است، درباره اکران این اثر گفت: مراحل فنی فیلم سینمایی «یک دزدی عاشقانه» نزدیک به دو ماه پیش به پایان رسید و بلافاصله برای دریافت مجوز به شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی ارسال شد و تا این لحظه هم منتظر صدور پروانه نمایش هستم. به گفته وی، اکران در فصل پاییز در صورت صدور مجوز در دستور کار عوامل این فیلم است.
رضویان که مدیریت مجتمع سینمایی کوروش را به عهده دارد در پایان صحبت های خود با اشاره به استقبال مخاطبان از طرح «اکران از افطار تا سحر» گفت: خوشبختانه طرح اکران فیلم از افطار تا سحر موفق و میزان استقبال مخاطب از فیلم های روی پرده در مجتمع سینمایی کوروش خوب است و تقریبا همه سالن ها پر می‌شوند.
فیلم «یک دزدی عاشقانه» ماجرای دو دزد پیر و کهنه کار است که پس از سال‌ها از زندان آزاد می‌شوند و برای دریافت سهم‌ خود از آخرین دزدی که انجام داده بودند به سراغ زنی که با آنها همدست بوده، می روند. اما زن پول‌ها را برای بازی در یک فیلم هزینه کرده و پیرمرد‌ها علی‌رغم میل دوباره مجبور به دزدی می‌شوند. دزدی این دو در حالی صورت می گیرد که شرایط تغییر کرده و ابزارهای الکترونیک مانع موفقیت آنها در دزدی می‌شوند.
مهدی هاشمی، فرهاد آئیش، لوون هفتوان، لادن مستوفی، امیر حسین رستمی، فرزانه قاسمی، احد محمدکرمی، رابعه مدنی، غلامحسین میرزایی، نورمحمد ذوالفقاری، ذبیح اسماعیلی، فرهاد نوروزی، عبدالرضا پارسا، سهیل شمس و کوشیار کرمی از جمله بازیگران فیلم «یک دزدی عاشقانه» هستند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین