سبحانی نیا: لایحه بودجه سال آینده، ۱۳ آذر تقدیم مجلس می شود

سبحانی نیا: لایحه بودجه سال آینده، 13 آذر تقدیم مجلس می شود

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اظهارات معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری، لایحه بودجه چهارشنبه این هفته ۱۳ آذر تقدیم مجلس می شود و انتظار می رود که رییس جمهوری برای تقدیم این لایحه به مجلس بیاید.
[سبحانی نیا: لایحه بودجه سال آینده، ۱۳ آذر تقدیم مجلس می شود]
حجت الاسلام حسین سبحانی نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تجربه سال های گذشته و با توجه به اینکه لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ نخستین لایحه بودجه دولت آقای دکتر روحانی است، پیش بینی بر این است که رییس جمهوری برای تقدیم این لایحه در صحن علنی مجلس حضور یابد.
وی با اشاره به حضور «محمدباقر نوبخت» سخنگوی دولت در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس ، از اقدام دولت در ارایه لایحه بودجه در مهلت قانونی استقبال کرد.
سبحانی نیا با یادآوری اینکه در سال های گذشته روال بر این بوده که روسای جمهور لایحه بودجه را تقدیم مجلس کند، افزود: البته یک بار به دلیل اختلافی که رییس جمهوری سابق با مجلس داشت، معاون رییس جمهور این لایحه را به مجلس آورد.
این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با استقبال از اقدام دولت در ارایه سریع لایحه بودجه اظهار داشت: این برای نخستین بار است که دولت پیش از موعد قانونی (۱۵ آذر) لایحه بودجه را به مجلس تقدیم می کند.
سبحانی نیا افزود: این اقدام دولت سبب می شود تا کار بررسی لایحه بودجه در مجلس نیز با دقت بیشتر و به دور از عجله بررسی و تصویب شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی لایحه بودجه در کمیسیون ها زمان بر است، گفت: با توجه به اینکه دولت پیش از موعد این لایحه را تقدیم مجلس می کند، نمایندگان نیز فرصت دارند تا طبق مهلت های قانونی ابعاد این لایحه را مورد بررسی قراردهند.
وی پیش بینی کرد که لایحه بودجه در صورت تقدیم در ۱۳ آذر ماه تا پایان دی ماه به صحن علنی مجلس بیاید.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین