با هدف بهینه سازی عملیات بهره برداری چند راهه واحد بهره برداری آبتیمور احداث می شود

 با هدف بهینه سازی عملیات بهره برداری چند راهه واحد بهره برداری آبتیمور احداث می شود

چند راهه واحد بهره برداری آبتیمور با هدف جداسازی چاه های کم فشار و پرفشار برای بهبود عملیات بهره برداری، جلوگیری از سوزاندن گاز و کاهش آلودگی های زیست محیطی احداث می شود.
[چند راهه واحد بهره برداری آبتیمور احداث می شود]
به گزارش نسیم رییس امور مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون روز شنبه در این باره توضیح داد: این پروژه در دو فاز طراحی شده که فاز اول آن شامل احداث چند راهه با نظارت کارشناسان این شرکت و بهره گیری از توان پیمانکاران بومی در کارخانه بهره برداری آبتیمور تکمیل شده است.
به گفته وی، چند راهه واحد بهره برداری آبتیمور با هزینه ای افزون بر ٩ میلیارد ریال احداث می شود.
منوچهر حیدری نیا گفت: فاز دوم این پروژه نیز شامل مستقل سازی و جدا سازی چاه های کم فشار و پرفشار این میدان نفتی است که هم اکنون در مرحله شناسایی پیمانکار قرار دارد و پیش بینی می شود اواسط سال ١٣٩٣، تکمیل و راه اندازی شود.
کارخانه بهره برداری آبتیمور در کلان شهر اهواز قرار دارد و روزانه ۴٣ هزار بشکه نفت را فرآورش و به مبادی مصرف ارسال می کند.
شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با دارا بودن هفت مجتمع بزرگ صنعتی و شش هزار کیلومتر خط لوله انتقال نفت، گاز، مایعات گازی و آب صنعتی در گستره ای به وسعت ١۵ هزار کیلومتر مربع، روزانه بیش از یک میلیون بشکه نفت تولید می کند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین