سوشا مکانی: به موفقیت فولاد و رفتن به جام‌جهانی فکر می‌کنم

سوشا مكاني: به موفقيت فولاد و رفتن به جام‌جهاني فكر مي‌كنم

دروازه‌بان جدید تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید اکنون به هیچ چیزی جز موفقیت فولاد و قرار گرفتن جزو لیست تیم‌ملی برای حضور در جام‌جهانی فکر نمی‌کنم.
سوشا مکانی اظهارکرد: شرایطم از زمانی که به فولاد آمده‌ام تاکنون روز به روز بهتر شده است. به هر حال من باید خودم را با شرایط جدید وفق می‌دادم و هر روزی که گذشت بیشتر توانستم خودم را با این شرایط وفق دهم. اکنون هم بدون هیچ مشکل خاصی تمریناتم را ادامه می‌دهم و امیدوارم که بتوانیم برای فولاد موثر باشم.
وی در ادامه درباره این‌که چه شد که پس از نفت‌ تهران، فولاد را انتخاب کرد، گفت: بسیار واضح است که من به خاطر شخص فرکی و سجادی که در گذشته هم با این نفرات کار کرده بودم، فولاد را انتخاب کردم. من این تجربه را داشتم که زمانی که فرکی و سجادی مربیانم بودند، می‌توانستم کارم را بسیار با آرامش انجام دهم که با توجه به این موضوع، بیشترین کارایی را برای تیمم و حتی شخص خودم داشتم.
گلر تیم فوتبال فولادخوزستان ادامه‌داد: با توجه به این‌که جام جهانی را هم پیش رو داریم و من هم در دو، سه بازی پایانی تیم‌ملی هنگام صعود به جام‌جهانی، جزو لیست ۲۵ نفره کی‌روش بودم، برای این‌که اکنون بتوانم شرایطم را به صورتی رقم بزنم که جزو مسافران جام‌جهانی باشم، باید از نظر فنی شرایط خوبی داشته باشم که فکر کردم فولاد با توجه به این‌که مدعی قهرمانی است، می‌تواند انتخاب من باشد. اکنون هم به هیچ چیزی جز موفقیت فولاد و قرار گرفتنم جزو مسافران جام‌جهانی فکر نمی‌کنم.
وی در ادامه درباره عملکرد فولادخوزستان خاطرنشان‌کرد: از زمانی که فرکی به فولاد آمد، با توجه به کار فنی‌ و اخلاق خاصی که از او دیده بودم، مطمئن بودم که این تیم نتیجه می‌گیرد. در ابتدا فکر می‌کردم که شاید شرایط کمی برای فرکی سخت باشد اما خدا را شکر او توانست بسیار زود با شرایط کنار بیاید و این تیم را جزو مدعی‌های قهرمانی کند. فولاد سال گذشته هم توانست سهمیه آسیا را کسب کند. امسال هم برای این‌که ما بتوانیم در سه جام بجنگیم و حداقل یک جام خیلی مهم را برای باشگاه به دست آوریم، شرایط بسیار خوب است.
مکانی درباره حضورش در دروازه فولاد در اولین دیدار این تیم در دور برگشت رقابت‌ها گفت: این موضوع به نظر کادرفنی بر می‌گردد و من به عنوان بازیکن وظیفه‌ام این است که خوب تمرین کنم و وقتی هم که درون دروازه قرار می‌گیرم، کارایی لازم را برای تیمم داشته باشم. خدا را شکر در اولین حضورم در دروازه فولاد بسیار خوب توانستم با شرایط کنار بیایم. به هر حال من وارد شرایط جدیدی شده بودم و برای این‌که یک بازیکن بخواهد با این شرایط آشنا شود، زمان می‌‌برد که خدا را شکر من توانستم در اولین حضورم، خود را با این شرایط وفق دهم و مطمئنا شرایط برای من، روز به روز بهتر هم خواهد شد.
وی درباره دیدار آینده فولاد برابر فجرسپاسی در یک بازی خارج از خانه، عنوان کرد: تیمی که مدعی قهرمانی است، برای آن فرقی نمی‌کند که داخل یا خارج از خانه بازی کند. مطمئنا یکی از اهداف باشگاه فولاد، گرفتن جام است که با توجه به بازیکنانی که جذب کرده و امکاناتی هم که فراهم کرده است، می‌خواهد به این مهم برسد. من فکر می‌کنم که ما باید از همین ابتدا خوب کار کنیم. به نظرم در دیدار گذشته برابر سپاهان هم اگر کمی خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و اکنون صدر جدول باشیم.
این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان بیان‌کرد: به هر حال من به عنوان یک بازیکن دوست دارم، تیمم به بردن و نتیجه گرفتن عادت کند. به نظرم ما باید از همین ابتدای نیم‌فصل دوم، تا انتهای آن فکر باختن را از سرمان بیرون و به بردن عادت کنیم و شرایط تیم را به سمتی ببریم که در تمام بازی‌های داخل و خارج از خانه برنده باشیم و برای تیمی که عزم خود را جزم کرده است که قهرمان شود و یا جامی را به دست آورد، چیزی به جز این وجود ندارد.

وی در پایان گفت: در دیدار آینده‌مان که خارج از خانه و برابر فجرسپاسی است، محکوم به برد هستیم و باید سه امتیاز بازی را به دست آوریم وگرنه از رقبا عقب می‌مانیم که این موضوع اصلا برای باشگاه خوب نیست. من مطمئن هستم که برنامه کادر فنی برای کسب سه امتیاز است که امیدوارم به این مهم برسیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین