مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان خبر داد تشکیل کمیته گردشگری در خوزستان

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان خبر داد تشکیل کمیته گردشگری در خوزستان

مدیر میراث فرهنگی خوزستان از تشکیل کمیته گردشگری این استان خبر داد.
تشکیل کمیته گردشگری در خوزستان
افشین حیدری اظهار کرد: بخش گردشگری بهترین و ساده‌ترین روش برای تحول در بخش اقتصاد خوزستان است و باید کوشید تا در این زمینه از همه توان اجرایی اداره کل میراث فرهنگی خوزستان برای شکوفا کردن استعدادهای موجود استفاده کنیم و استفاده از سرمایه‌گذاران در این زمینه در اولویت نخست قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه باید از بخش خصوصی استفاده کرد، گفت: در ماه‌های گذشته سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری خوزستان بیش از ۱۵ برابر گذشته رشد داشته است و باید برای ادامه پیدا کردن این مسئله در میراث فرهنگی خوزستان از برنامه‌های تجربه شده و کارشناسی استفاده کرد.
وی افزود: در بخش سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی خوزستان از همه فعالان عرصه اقتصاد بهره برده و از توانمندی میراث فرهنگی نیز برای اعطای تسهیلات به بخش خصوصی استفاده می‌کنیم تا بتوانیم بازوی توانمندی برای سرمایه‌گذاران فعال در این استان باشیم.
حیدری تاکید کرد: خوزستان در بخش گردشگری به کمیته‌ای پیگیر و توانمند و متشکل از کارشناسان و متخصصان در این زمینه نیاز دارد که قطعا در این بخش از انجمن‌های مردم‌نهاد استفاده خواهیم کرد.
وی گفت: برای رشد تصاعدی فعالیت سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری برنامه‌ریزی زیادی در حال تدوین است و تلاش می‌کنیم تا خوزستان را در این بخش به جایگاه واقعی خود نزدیک کنیم.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین