حمله اشرار به یک پاسگاه مرزی در شرق کشور/ یک مرزبان به شهادت رسید

حمله اشرار به یک پاسگاه مرزی در شرق کشور/ یک مرزبان به شهادت رسید

معاون سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در درگیری مسلحانه نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گروهک‌های مسلح که از عصر دوشنبه در مرز سراوان آغاز شد با برتری آتش نیروهای مرزبانی نیروهای معاند و اشرار مسلح درخاک کشور همسایه متواری شدند.
رجبعلی شیخ‌زاده اظهار داشت: متاسفانه بر اثر این درگیری و حمله اشرار به پاسگاه مرزی جمهوری اسلامی ایران در منطقه شرق کشور یک نفر از نیروهای خودی به نام استوار یکم وظیفه احمد کر‌بندی به فیض شهادت نائل آمد و ۶ تن دیگر مجروح شدند.
وی در تشریح جزئیات این حادثه اضافه کرد: مقارن ساعت ۱۷ عصر روز گذشته پاسگاه میل مرزی ۱۶۷ واقع در نوار مرزی سراوان در شرق کشور توسط اشرار مسلح از داخل خاک پاکستان هدف تیراندازی و گلوله آرپی‌جی قرار گرفت که با اقدام مقابله به مثل و آتش سنگین ماموران مرزبانی و قرار گاه سپاه معاندان وادار به عقب‌نشینی و فرار شدند.
شیخ‌زاده با اشاره به اینکه نیروهای غیور مرزبانی و سپاه پاسداران موفق شدند اشرار مسلح را در نقطه صفر مرزی مجبور به عقب‌نشینی کنند افزود: حال مجروحان درگیری شب گذشته مناسب است و در حال حاضر در مراکز درمانی بستری هستند.
در همین راستا گروهک معاند و تروریستی جیش العدل با صدور اطلاعیه ای مسئولیت حمله به پاسگاه جمهوری اسلامی ایران را بر عهده گرفت.

درباره نویسنده

7474مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین