لاریجانی با تشکر از تقدیم به موقع بودجه: گزارش روحانی کالبدشکافی دقیق اقتصاد کشور بود

رییس مجلس از رییس جمهوری برای ارایه به موقع بودجه سال ۹۳ قدردانی کرد و گفت: گزارش آقای روحانی از لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور کالبدشکافی دقیقی از وضعیت اقتصادی کشور بود.
[لاریجانی با تشکر از تقدیم به موقع بودجه: گزارش روحانی کالبدشکافی دقیق اقتصاد کشور بود]
علی لاریجانی پس از ارائه لایحه بودجه سال ۹۳ توسط رییس جمهوری، از گزارش دقیق حسن روحانی در مورد مسایل کلان بودجه سال ۹۳ نیز قدردانی کرد و گفت: رییس جمهوری کالبدشکافی دقیقی از وضعیت اقتصادی کشور ارائه کرد.
وی تصریح کرد: در این گزارش به کنترل واردات بی رویه و بهبود فضای کسب و کار و برخی مشکلاتی که تکالیف زیادی در نظام بودجه ریزی برای بانک ها ایجاد کرده بود، توجه شده است.
رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این گزارش همچنین به اجرای نشدن صحیح اصل ۴۴ قانون اساسی توجه شده، که اینها نکات مهمی در مشکلات اقتصادی کشور است که امیدواریم در بودجه ارائه شده به نحو درستی برای آن راه حل پیدا شده باشد.
لاریجانی اظهار داشت: اینکه دولت مصمم است رشد نقدینگی را کنترل کرده و آن را به سمت شرایط تولید سوق دهد و فضای کسب و کار را بهبود بخشد، حرکت با ارزشی است.
رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تلاش دولت برای اینکه واگذاری ها به بخش خصوصی در یک راه درست قرار گیرد و از ظرفیت فاینانس ارزی استفاده بهینه شود، می تواند مسیر صحیحی برای بهبود شرایط اقتصادی کشور به وجود آورد.
لاریجانی خاطرنشان کرد: تصمیم رییس جمهوری برای تجدیدنظر یا ساماندهی سهام عدالت نیز امیدوارکننده است.
وی ابراز امیدواری کرد: موضوعات بیان شده در بررسی لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور مورد توجه مجلس قرار گیرد.
لاریجانی در بخشی از سخنانش با اشاره به اینکه سقف بودجه ۱۹۰ هزار میلیارد در نظر گرفته شده، گفت: این میزان سقف بودجه یک مقدار قابل تامل است و باید دقیق تر بررسی و واکاوی شود.
لاریجانی تاکید کرد: ارائه به موقع بودجه می تواند مسیر درست برای تحقق شرایط بهتر وضع اقتصادی کشور باشد

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین