اعلام زمان برگزاری آزمون حرفه ای مهندسان ساختمان خوزستان

اعلام زمان برگزاری آزمون حرفه ای مهندسان ساختمان خوزستان

در این آزمون ۸۰۸ نفر در رشته معماری، ۱۱ نفر در رشته شهرسازی، ۳۴۳۰ نفر در رشته عمران، ۴۰۲ نفر در رشته مکانیک، ۴۴۸ نفر در رشته برق، ۳۵ نفر در رشته نقشه برداری و ۲ نفر در رشته ترافیک حضور خواهند داشت
آزمون حرفه ای مهندسان ساختمان خوزستان ۲۱ و ۲۲ آذرماه ۱۳۹۲ برگزار می شود.
آزمون حرفه ای مهندسان ساختمان خوزستان با حضور بیش از ۵۱۷۶ نفر متقاضی در هفت رشته اصلی مهندسی ساختمان و در روزهای ۲۱ و ۲۲ آذرماه برگزار می شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در گفت و گو با خوزنیوز افزود: در این آزمون ۸۰۸ نفر در رشته معماری، ۱۱ نفر در رشته شهرسازی، ۳۴۳۰ نفر در رشته عمران، ۴۰۲ نفر در رشته مکانیک، ۴۴۸ نفر در رشته برق، ۳۵ نفر در رشته نقشه برداری و ۲ نفر در رشته ترافیک حضور خواهند داشت.
فرخ حاج شیخ الاسلامی گفت: آزمون رشته های عمران (نظارت)، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک و معماری (نظارت) صبح روز پنجشنبه ۲۱ آذر ماه ساعت ۹ صبح برگزار می شود.
به گفته وی؛ همچنین بر اساس برنامه ریزی های اعلام شده، آزمون رشته معماری (اجرا)، عمران (اجرا) در همان روز برگزار می گردد. متقاضیان رشته معماری (طراحی)، عمران (محاسبات)، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی در آزمون حرفه ای مهندسان شرکت خواهند کرد.
شایان ذکر است آزمون حرفه ای مهندسان ۱۳۹۲ در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد. به متقاضیان حضور در آزمون پس از کسب حد نصاب لازم و قبولی در آزمون حرفه ای مهندسان، پروانه اشتغال بکار حرفه ای پایه ۳ تعلق خواهد گرفت.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین