حجت الاسلام موسوی: پروژه ایوان طلای حرمین عسکریین تا آخر امسال به پایان می رسد

حجت الاسلام موسوی: پروژه ایوان طلای حرمین عسکریین تا آخر امسال به پایان می رسد

مسوول ستاد عتبات عالیات استان خوزستان از پایان کار پروژه ایوان طلای حرمین عسکریین تا پایان سال جاری خبر داد.
حجت الاسلام سید محمود موسوی گفت: کار ساخت پروژه ایوان طلای حرمین عسکریین از ابتدای سال ۹۰ آغاز شد که تاکنون ۷۰ درصد آن به انجام رسیده است و طبق برآوردهای به حساب آمده این پروژه تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.
وی با اشاره به نقش خوزستان در پروژه های مرمت و بازسازی حرمهای عتبات عالیات در عراق افزود: علاوه بر پروژه ایوان طلای حرمین عسکریین پروژه های دیگری نیز بر عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات استان نهاده شده است که افتخار بزرگی برای استان و مردم آن به حساب می آید.
مسوول ستاد عتبات عالیات خوزستان در این خصوص عنوان کرد: از جمله این مسوولیتها کار سنگفرش بین الحرمین است که بنّاهای خوزستانی در تکمیل قسمت عمده ای از این پروژه نقش دارند و همچنین آب تسویه مورد نیاز حرمین عسکریین از شهرستان دزفول تامین می شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.
حجت الاسلام موسوی همچنین به کار ساخت شش درب از دربهای حرمین عسکریین توسط هنرمندان خوزستانی اشاره کرد و اظهار کرد: واگذاری پروژه ساخت این شش درب از دیگر افتخاراتی است که بر عهده استان خوزستان گذاشته شده است و در حال حاضر کار ساخت این شش درب در شهرهای اهواز، اندیمشک، امیدیه و آبادان در دست انجام است.
وی با بیان اینکه مسوولان و مردم استان آمادگی انجام هرگونه خدمتی به اهل بیت را دارند، تصریح کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان همچنین در خصوص توسعه و بازسازی حرمهای حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت زینب (ع) آمادگی لازم را دارد.
مسوول ستاد عتبات عالیات خوزستان به کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم استان به ساخت و مرمت عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: اکثر هزینه پروژه هایی که بر عهده استان گذاشته می شود از کمکهای مردم خوزستان تامین می شود به گونه ای که کل هزینه ساخت شش درب نیز از محل کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم تامین می شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین