جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه: دشمن می‌خواهد اسلام سکولار را جایگزین اسلام ناب کند

 جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه: دشمن می‌خواهد اسلام سکولار را جایگزین اسلام ناب کند

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن نقشه‌های فراوانی برای زمین زدن انقلاب اسلامی دارد که یکی از آنها جایگزین کردن اسلام سکولار به جای اسلام ناب محمدی است.

حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی پیش از ظهر امروز شنبه در همایش طلایه‌داران تبلیغ خوزستان اظهار کرد: فلسفه روحانیت و آن هدف بزرگی که دارد نباید هرگز فراموش شود؛ چون غفلت از فلسفه وجودی و رسالت آن ممکن است انسان را صراط مستقیم خارج کند.

وی افزود: روحانی در واقع سه هدف اصلی دارد که تبیین و معرفی حقیقت دین به مردم یکی از آن اهداف است. چون معتقد هستیم که اسلام دین ساکتی نیست و در واقع زبان ناطق و سخنگو دارد. ائمه زبان گویای قرآن هستند و سخنگویی دین در زمان غیبت بر عهده روحانیت است.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران کشور تصریح کرد: دفاع از دین در برابر هر تهاجمی، یکی دیگر از اهداف اصلی فعالیت روحانی است. خوشبختانه روحانی شیعه تاکنون در هر زمانی خوب خطر و تهاجم را تشخیص داده و در واقع برای این کار جان داده اما نگذاشته که دین اسلام آسیب ببیند.

حاج صادقی بیان کرد: در حقیقت روحانیون شیعه برای بقای دین همه‌چیز خود را به میدان خواهند آورد. روحانی برای بقای دین خود از جان، مال، ناموس و آبروی خود هزینه کرده و همه آن چیزی را که دارد تقدیم دین می‌کند.

وی ادامه داد: عملیاتی کردن دین، سومین هدف اصلی برای یک روحانی است. روحانی تنها وظیفه راهنمایی ندارد بلکه باید عملیاتی کردن اهداف دین را هم پیگیری کند. تنها بیان مسائل دینی برای روحانی کافی نیست و باید مدیریت‌ها را در دست گرفته بتواند جامعه را به سمت هدایت ببرد که تمامی این اصول وظایف سنگینی هستند.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران کشور یادآور شد: انجام سه رسالت پیش‌گفته توسط هر روحانی، نیازمند شرایط خاصی از جمله شناخت کامل دین و خودسازی است. یکی از الزامات اجرای اصولی مانند راهنمایی، رهبری و سنگر نشینی دفاع از اسلام در واقع بصیرت آن‌هم در عرصه شناخت واقعیت‌های خارجی و معاینه جامعی از مخاطبان است.

حاج صادقی تأکید کرد: غفلت از واقعیت‌ها باعث پیچاندن نسخه‌های غلط هدایت است. باید با بررسی واقعیت‌های امروز جهان اسلام مراقب باشیم که برای ما واقعیت سازی نکنند. استکبار بعد از ناکامی در تقابل با جبهه انقلاب اسلامی، امروز به این نتیجه رسیده است که مقابله سخت دیگر نتیجه‌بخش نیست.

وی اظهار کرد: استکبار امروز به این نتیجه رسیده که برای موفقیت خودش در مقابل انقلاب بهتر است جان انقلاب را گرفته و رگه‌ای انقلاب را قطع کند. بنابراین روحانیون باید نسبت به این مسائل آگاه بوده و به راهنمایی و افزایش بینش بپردازند.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران کشور عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی جهان که همان قلوب جوانان است را فتح کرد. خوشبختانه نظام ولایی و مهندسی جدیدی که در حال حاضر از حکومت ارائه‌شده باید اقبال شگفت‌آوری روبرو شده است.

دشمن از ما غافل نیست

حاج صادقی اضافه کرد: دشمن از ما غافل نبوده و بعد از اذعان به رقم زدن مرگ تدریجی‌اش توسط ما، برایمان نقشه کشیده است. آنها برنامه‌های مختلفی را برای تضعیف انقلاب اسلامی و شکست دادن این جبهه در نظر گرفته و دنبال می‌کنند.

وی تصریح کرد: اولین برنامه دشمن برای کشورهای غیرمسلمان بوده که اسلام هراسی در این کشورها است. در سطح منطقه نیز با برنامه جنگ نیابتی قصد شکست انقلاب اسلامی را دارد. واقعا متأسف هستم از اینکه چرا خیلی از ما هنرپیشه دشمن شده‌ایم و به برخی از فرافکنی‌های دشمن جهت می‌دهیم.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران کشور گفت: دشمن با تفرقه‌افکنی تحت عنوان عرب و عجم، شیعه و سنی و غیره قصد تخریب و تضعیف انقلاب را دارد و ما نباید برای آنها هنرپیشه باشیم. این‌گونه کارها بازی دادن مسلمانان بوده در حالی که اصل اسلام در خطر است.

حاج صادقی بیان کرد: بد به حال روحانی‌هایی که به بازی‌های تفرقه‌افکنی دشمن دامن می‌زنند. حالا چه روحانی شیعه تحت مدیریت آلمان و یا روحانی سنی تحت مدیریت واشنگتن هیچ فرقی نمی‌کند.

وی عنوان کرد: ماهیت دینی انقلاب یکی از رگ‌های حیاتی انقلاب اسلامی است که دشمن قصد زدن آن را دارد. دشمن قصد دارد تا روحیه تعبد و تعقد به اسلام را از بین برده و در واقع می‌خواهد اسلام سکولار و بی‌تحرک را جایگزین اسلام ناب کند.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران کشور یادآور شد: در اسلام سکولار دیگر مسلمانان روحیه انقلابی و جهادی ندارند و از طریق جایگزینی چنین اسلامی می‌خواهند انقلاب اسلامی را تضعیف کنند. دشمن قصد جدایی حوزه دین‌داری از مدیریت اجرایی را دارد.

حاج صادقی اظهار کرد: اگر امت با ولایت اتصال یافت دیگر قابل شکست نیست. اتصال امت مسلمان ایران به ولایت و رهبری یکی از دلایل شکست خوردن توطئه‌های دشمن و مردود شدن آنها در تضعیف کردن انقلاب اسلامی ایران است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین