موسوی: پلیس در برابر رسانه‌ها گارد نمی‌گیرد

موسوي: پليس در برابر رسانه‌ها گارد نمي‌گيرد

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان گفت: نیروی انتظامی با یک نگاه و رویکرد جامعه‌محور و مردم‌محور به جهت پاسخگویی به مطالبات گسترده مردم در مشاغل و محافل مختلف روی به انجام اقدامات علمی فرهنگی و اجتماعی آورده است.
به گزارش نسیم سرهنگ رحمان موسوی در نشست هم‌اندیشی پلیس با اصحاب رسانه که امروز، دوشنبه (۱۸ آذرماه) در محل فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: پلیس با ایجاد اتاق‌های فکر و برگزاری همایش‌های تخصصی به این نتیجه رسیده که برای روزآمدی مجموعه خود و همچنین ارتقای دانش خود، در جهت پاسخ به مطالبات مردم، چاره‌ای جز این‌که از راه‌های علمی و فرهنگی و اجتماعی ورود کند، نخواهد داشت.
وی ادامه داد: رویکرد دهه اخیر نیروی انتظامی نیز بر همین اساس بوده است. امروز ما مفتخریم که پژوهش‌های بسیار موثر و ماندگار در عرصه امنیت اجتماعی و فردی در نیروی انتظامی شکل گرفته است. امروز گام‌های موثری در دانشگاه‌ها و سایر محافل، محلات و مساجد در ارتقای دانش مردم نسبت به خودکنترلی و مصون ماندن آنها از ابتلای آسیب‌ها و تهدیدها، برداشته شده است.
معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان گفت: بخش عمده احساس امنیتی که در استان وجود دارد، به خاطر انجام وظیفه خوب رسانه بوده است. رسانه بهترین ترغیب‌کننده و تشویق‌کننده مردم به سمت خودکنترلی و خودنگهداری در مقابل آسیب‌ها و تهدیدها است. امروز به رسانه‌های استان خود افتخار می‌کنیم که در جهت افزایش احساس امنیت و ارتقای دانش مردم استان، از هیچ کوششی دریغ نکردند.
موسوی اظهار کرد: تعامل بسیار خوبی بین رسانه استان و مجموعه پلیس وجود دارد و در هیچ استان دیگری تعاملی به این قدرت وجود ندارد. امروز اصحاب رسانه با نیروی انتظامی در یک فضای صمیمانه و دوستانه با هم گام برمی‌دارند.
وی تصریح کرد: در نیروی انتظامی بر افزایش ظرفیت نقدپذیری در این مجموعه بسیار تاکید شده است، نیروی انتظامی مقابل رسانه گارد نمی‌گیرد. زمانی که ظرفیت نقدپذیری خود را در برابر اصحاب رسانه بالا ببریم، به یک رویکرد منطقی رسانه‌ای می‌رسیم. از سویی نیز، ما بخش عمده‌ای از وجود احساس امنیت در استان را مدیون زحمات بسیار ارزشمند اصحاب رسانه هستیم.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین