جلسه غیرعلنی مجلس برای بودجه ۹۳

جلسه غیرعلنی مجلس برای بودجه 93

جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای هم اندیشی و تعامل میان دولت و مجلس درباره لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور دقایقی پیش آغاز شد.
[جلسه غیرعلنی مجلس برای بودجه ۹۳]
«محمدعلی عبدالله زاده» نماینده مردم فردوس و طبس درمورد این جلسه غیرعلنی گفت: محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری، غلامرضا مصباحی مقدم رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس و جمعی از مسوولان مرکز پژوهش ها قرار است نظرات خود را درمورد بخش های درآمدی و هزینه ای لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور مطرح کنند.
وی افزود: همچنین قرار است جمعی از نمایندگان در جلسه غیرعلنی امروز مجلس پیشنهادهای خود را در مورد بحث های درآمدی و هزینه ای لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور اعلام کنند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: همچنین در جلسه غیرعلنی امروز مجلس برای برگزاری جلسات علنی هفته آینده رای گیری شود.
عبدالله زاده تصریح کرد: براساس اعلام هفته گذشته مجلس قرار بود خانه ملت هفته آینده جلسه علنی نداشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری روز یکشنبه لایحه بودجه ۱۳۹۳ کل کشور را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.
«محمدعلی مددی» نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه غیرعلنی امروز، گفت: نماینده دولت درباره درآمدها و هزینه های مندرج در لایحه بودجه توضیحاتی ارائه کرد و با بیان اینکه این بودجه واقع بینانه و انقباضی است، گفت که لایحه بودجه ۹۳ لایحه ای نیست که تحقق نیابد.
وی ادامه داد: براساس اظهارات نماینده دولت اگر بخواهیم اقتصاد غیرنقدی را تحقق بخشیم باید میزان مالیات را افزایش دهیم و دولت انتظار دارد این مساله را مدنظر قرار دهیم.
مددی افزود: همچنین نمایندگان بر این اعتقاد بودند که در لایحه بودجه سال ۹۳ نسبت به بهداشت و درمان و آموزش و پرورش کمتر توجه شده است و نمایندگان هم در کمیسیون ها و صحن علنی در این خصوص نظرات خود را ارائه خواهند کرد.
وی درباره پیش بینی تحقق درآمدهای مالیاتی، گفت: راهکارهایی وجود دارد که مالیات بر درآمد به طرز واقع بینانه ای شناسایی شود و بتوان از طریق کانال های مختلف اطلاعات به روز و دقیقی از درآمدها داشته باشیم.
مددی افزود: با این اطلاعات می توان ۴۰ درصد بودجه را تحقق بخشید.
وی همچنین درباره اظهارات مصباحی مقدم، گفت: همچنین مصباحی مقدم از دولت به خاطر تقدیم به موقع لایحه بودجه تشکر کرد و گفت که تمام بنگاه های اقتصادی در لایحه بودجه تکلیفشان روشن است و تکلیف شرکت های سرمایه گذاری هم روشن شده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین