مدیران بیمارستان ها باید بهترین خدمات درمانی را به مردم ارائه دهند

مدیران بیمارستان ها باید بهترین خدمات درمانی را به مردم ارائه دهند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:مدیران بیمارستان ها باید با هنر مدیریت ضمن افزایش درآمدها و کاهش هزینه ها بهترین خدمات درمانی را به مردم ارائه کنند.
[مدیران بیمارستان ها باید بهترین خدمات درمانی را به مردم ارائه دهند]
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی در جمع رؤسای بیمارستان های استان و مسولان فنی بخش اورژانس بیمارستان های استان گفت: خدمات فاقد تعرفه و یا بدون ثبت و مستندسازی برخی از خدمات ارائه شده در بخش های اورژانس، مثال های کوچکی از ضعف در مدیریت منابع در بیمارستان ها هستند که در نهایت موجب کاهش درآمد بیمارستان می شوند.
دکتر ساسان موگهی به روند افزایش سهم حوزه سلامت از درآمد ناخالص داخلی (GDP) از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۰ اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در عرصه سیاست گذاری کلان کشور، ایجاد یک شیب ملایم در نمودار مربوط به سهم حوزه سلامت از درآمد ناخالص داخلی نشانگر معطوف شدن نگاه دست اندرکاران به حوزه سلامت و در نتیجه افزایش نسبی این سهم است.
وی درهمین راستا با اشاره به محدودیت درآمد ناخالص داخلی کشور افزود: انتظار ما از مدیران بیمارستان ها این است که ضمن این که در مدیریت منابع موجود بازنگری می کنند، تجربیات موفق و مثبت خود را به معاونت درمان انعکاس دهند تا در اختیار سایر مراکز و بیمارستان ها نیز قرار گیرد

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین