مشکل نمایشگاه‌های اتومبیل اهواز هنوز حل نشده است

مشکل نمایشگاه‌های اتومبیل اهواز هنوز حل نشده است

عضو اتحادیه معامله اتومبیل اهواز گفت: تاکنون تصمیمی در جهت رفع مشکل نمایشگاه‌های اتومبیل اهواز در زمینه خروج آن ها از شهر گرفته نشده است.
عادل مشعلی اظهارکرد: قانون جدید مبنی بر این‌که نمایشگاه‌های اتومبیل باید در خارج از شهر مستقر شوند، موجب شد نمایشگاه‌داران سرمایه‌گذاری بزرگی خارج از شهر انجام دهند اما اکنون این نمایشگاه‌ها جزء شهر کارون محسوب می‌شوند و این امر موجب شده فعالیت نمایشگاه‌ها کساد مواجه شود و رونق گذشته را از دست بدهد.
وی افزود: با تحقق این امر، خیلی از افراد دوباره در شهر اهواز نمایشگاه راه‌اندازی می‌کنند و این در حالی است که زمانی که مصوب شد نمایشگاه‌ها خارج از شهر مستقر شوند، اعضای شورای شهر، فرماندار و شهردار مصمم بودند شهرک‌های نمایشگاه اتومبیل در آن‌جا رونق یابد اما با قرار دادن این شهرک‌ها جز شهر کارون، این قضیه منتفی شد.
عضو اتحادیه معاملات اتومبیل اهواز در خصوص کاهش قیمت اتومبیل در چند وقت گذشته تصریح‌کرد: قیمت برخی اتومبیل‌ها چون پژوپارس و پژو ۴۰۵ تک‌سوز پایین آمده اما برخی خودروها نیز کاهش قیمت نداشته‌اند.
مشعلی ادامه‌داد: خودروهایی که بیش‌تر تولید می‌شوند بیشتر کاهش قیمت داشته‌اند اما به‌طور کلی در بازار رکود چشم‌گیری وجود دارد و خرید و فروش انجام نمی‌شود.
وی خاطرنشان‌کرد: پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز دیگر در کارخانه‌ها تولید نمی‌شود و این امر موجب افزایش قیمت این اتومبیل شده است اما در مقابل پژو ۴۰۵ تک‌سوز بیشتر تولید می‌شود و کاهش قیمت بیشتری نیز نسبت به دوگانه‌سوز دارد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین