آغاز جشنواره «سن سباستین» با فیلم «بازگشت»

بازگشتشصت و سومین دوره جشنواره فیلم «سن سباستین» که در کشور اسپانیا برگزار می شود امسال با نمایش فیلم «بازگشت» به کارگردانی آلخاندرو آمنابار کار خود را آغاز می کند.

این جشنواره اسپانیایی امسال کارخود را با نمایش فیلم آلخاندرو آمنابار در روز ۱۸ سپتامبر آغاز کرده و در روز اختتامیه با نمایش فیلم اخیر روفوس نوریس به کار خود پایان می دهد.

فیلم افتتاحیه با بازی اما واتسون و اتان هاوک حول داستان زندگی یک پدر می چرخد که متهم به ارتکاب جرمی شده است که چیزی از آن به خاطر ندارد.

آلخاندرو آمنابار کارگردان سرشناس اسپانیایی پیش از این کارگردانی فیلم هایی همچون «دیگران»، «آگورا»، «دنیای درون» و «تز» را بر عهده داشته است.

این جشنواره در روز پایانی با نمایش فیلم «جاده لندن» روفوس نوریس به کار خود پایان می دهد. داستان این فیلم  بر اساس یک حادثه واقعی و از یک اثر موزیکال به همین نام اقتباس شده است. در این حادثه پیدا شدن جسد پنج زن در منطقه روستایی آرام «سافولک» از توابع شهر «ایپسویچ» انگلستان که همگی به قتل رسیده بودند، خبرساز شده بود. در «جاده لندن» الیویا کلمن در کنار تام هاردی به ایفای نقش می پردازد.

این جشنواره  اسپانیایی امسال در یک بخش ویژه به فیلم های مستقل سینمای ژاپن و فیلمسازان عصر طلایی هالیوود همچون مریان.سی کوپر و ارنست بی.شوتساک می پردازد.

جشنواره فیلم «سن سباستین» امسال از ۱۸ تا ۲۶ سپتامبر برگزار می شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین