رقابت دو فیلم برفی تارانتینو و ایناریتو در گیشه کریسمس

هشت نفرت انگیز و بازگشته در حالیکه پخش هر دو فیلم «هشت نفرت‌انگیز» و «بازگشته» توسط کمپانی یولتاید قطعی شده، کارگردان‌های هر دو فیلم حماسی به فصل تعطیلات چشم دارند.

برای پیش‌بینی باکس‌آفیس کریسمس باید کلی برف را به حساب آورد. الخاندرو گونزالس ایناریتو با فیلم «بازگشته» و کوئنتین تارانتینو با فیلم «هشت نفرت‌انگیز» از بیست و پنجم ماه دسامبر فصل زمستانی فیلم‌های وسترن را افتتاح می‌کنند و از هشتم ژانویه هم در سراسر آمریکا پخش می‌شوند.

فیلم «بازگشته» با نقش‌آفرینی لئوناردو دی‌کاپریو با الهام گرفتن از زندگی هیو گلس دلال پوست حیوانات ساخته شده و «هشت نفرت‌انگیز» هم که داستانش در دوران بعد از جنگ داخلی رخ می‌دهد، درباره گروهی از جایزه بگیرهایی است که در توفان یخ در کوهستان گیر افتاده‌اند. وقتی دو فیلم مشابه با هم رقابت می‌کنند هرگز وضعیت ایده‌آل نیست، اما منتقدان باور دارند این دو شانس مبارزه دارند.

جف بلاک از کمپانی اگزیبیتور رلیشنز می‌گوید: «این مساله مخصوصا در فصل تعطیلات رخ می‌دهد که باکس‌آفیس در بهترین شرایط خود قرار دارد و فیلم‌های درام معمولا درآمدهای بیشتری دارند.»

این دو فیلم از همین حالا سر و صدای زیادی به پا کردند و کمپانی‌های نیو ریجنسی و فاکس تریلر فیلم «بازگشته» را چند روز بعد از اینکه کمپانی برادران وارنر تریلر «هشت نفرت انگیز» را در ماه جولای در مراسم کامیک‌کان به نمایش گذاشت، پخش کرد. فیلم «هشت نفرت انگیز» به صورت ویژه در حدود ۱۰۰ سالن سینمای مختلف در فرمت ۷۰mm پخش می‌شود و «بازگشته» هم پیش از اکران کلی، در چند سالن پخش می‌شود تا بتدریج نبردی آرام و طولانی شکل بگیرد؛ مخصوصا اگر هر دو فیلم توجه هیات داوران جوایز را به خود جذب کنند.

اریک لومیس مدیر توزیع کمپانی برادران وارنر می‌گوید: «کوئنتین برای خودش ژانری جداگانه است، بنابراین این فیلم نسبت به یک فیلم وسترن سنتی، توجه بسیار گسترده‌تری را جلب خواهد کرد.» کریس آرونسون همتای او در کمپانی فاکس هم می‌گوید:‌ «این‌ها دو فیلم کاملا متفاوت هستند و البته بله، داستان هردوی‌شان در گذشته اتفاق می‌افتد.»

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین