مشاور استاندار خوزستان: خوزستان رتبه ۳۰ کشور در ضریب نفوذ بیمه را دارد

مشاور استاندار خوزستان: خوزستان رتبه ۳۰ کشور در ضریب نفوذ بیمه را دارد
مشاور استاندار خوزستان:

خوزستان رتبه ۳۰ کشور در ضریب نفوذ بیمه را دارد

مشاور استاندار خوزستان در امور تجهیز کالا گفت: این استان با ضریب نفوذ ۰.۵ بیمه صاحب رتبه ۳۰ بوده و تنها کهگیلویه و بویر احمد پس از ما قرار دارد.

عبدالرسول ممتازان شامگاه یکشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با موضوع بخشنامه خرید کالای داخل استان در سالن جلسات استانداری اظهار کرد: بر اساس مطالعاتی که صورت گرفته قسمت عمده بیمه نامه ها در خارج استان خریداری می شود و هدف بخشنامه خرید کالای داخلی سوق دادن خرید بیمه نامه ها به سمت نمایندگان استانی است.

وی افزود: سال ۹۲ در حدود ۶۲۳ میلیارد تومان عایدی داشتیم که اگر آن را در ۵.۳ ضرب کنیم رقمی بالای سه هزار میلیارد تومان عایدی باید نصیب ما باشد.

ممتازان با بیان اینکه استاندار خوزستان مصرانه و با قاطعیت دنبال عملیاتی کردن این بخشنامه است، گفت: باید تمهیداتی به به کار برد که پله به پله کار را پیاده کنیم تا از این عواید اجرای آن بهره مند شویم.

مشاور استاندار خوزستان در امور تجهیز کالا تصریح کرد: بیمه ها در سال ۹۳ رشد ۲۹ درصدی را تجربه کرده که ۱۸۰ میلیارد تومان آن مالیات و عوارض است.

وی اضافه کرد: هفت شرکت بزرگ استان ۶۰ درصد خرید کالای داخلی را انجام داده و اگر نصف بودجه استان از تملک دارایی ها تأمین شود رقمی حدود۲۴۰ میلیارد تومان ارزش افزوده نصیب ما می شود.

مشاور امور مالیاتی استاندار خوزستان ادامه داد: اجرای بخشنامه ای با حجم و وسعت بخشنامه خرید کالای داخلی کار سنگینی بوده و نیاز به پیگیری مجدانه دارد. اهمیت این بخشنامه برای اقتصاد و رونق داخلی استان است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین