سامر: دست از سر گوتزه بردارید

سامر: دست از سر گوتزه بردارید

ماتیاس سامر، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ از مطبوعات خواست که دست از ساختن شایعات و اخبار بی اساس بر علیه ماریو گوتزه بردارند.


گوتزه که دو سال پیش با رقم ۳۷ میلیون یورو از دورتموند به بایرن پیوست، در هفته های انتهایی فصل گذشته از سوی گواردیولا به یک نیمکت نشین بدل شد و حتی در بازی های مهم بایرن هم به عنوان یار تعویضی وارد زمین می شد.

او در اولین بازی فصل جدید بایرن برابر هامبورگ نیز تنها ۲۵ دقیقه فرصت حضور در زمین را یافت تا اخبار و شایعات در مورد جدایی احتمالی او قوت بگیرند؛ هرچند که خودش از علاقه برای ادامه حضور در بایرن سخن گفته است.

ماتیاس سامر در گفتگو با بیلد و در همین رابطه گفت:” همه بر سر یک موضوع موافق هستیم و آن هم این است که اجازه دهیم گوتزه فوتبالش را بازی کند. او از اعتماد کامل ما برخوردار است و خودش از این مساله راضی است.
بهتر است دست از سر او برداریم و آرامشش را بر هم نزنیم. اگر در مورد ماریو اخبار و شایعه درست نکنیم،اوضاع او بهتر هم خواهد شد. برای کسب عناوین قهرمانی، بایرن به وجود ستارگانی چون گوتزه نیاز دارد. به نظر من جلب اطمینان و رضایت بازیکنانی با وضعیت فعلی گوتزه، از جلب رضایت بازیکنان ثابت هم مهمتر است.”

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین