آلوس: اخراج پیکه نباید توجیه ناکامی بارسا باشد

آلوس: اخراج پیکه نباید توجیه ناکامی بارسا باشد

بارسلونا شب گذشته نتوانست شکست ۴-۰ بازی رفت برابر بیلبائو در سوپرکاپ اسپانیا را جبران کند و با تساوی ۱-۱ در نوکمپ، از فتح سوپرکاپ ناکام ماند.


بارسلونا در بازی برگشت موفق شد نیمه اول را با تک گل مسی به رختکن برود اما اخراج پیکه در دقیقه ۵۵، رویاهای این تیم برای زدن سه گل دیگر و به تعادل کشاندن بازی را از بین برد و در عوض اتلتیک با زدن گل تساوی، حتی اجازه نداد بارسا بتواند انتقام شکست دور رفت را بگیرد.

دنی آلوس، مدافع برزیلی بارسا در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:” شاید ما در دو بازی رفت و برگشت نتوانستیم آنطور که باید بازی کنیم. شاید ما به سختی و مثل همیشه برای کسب پیروزی نجنگیدیم. فکر می کنم ما تاوان قهرمانی در سوپرکاپ اروپا را پس دادیم و برای رسیدن به این دو بازی برابر اتلتیک، به اندازه کافی وقت برای آماده شدن نداشتیم. با همه این اوصاف، هیچکدام نباید بهانه و توجیهی برای شکست باشند و ما باید بهتر از اینها عمل می کردیم.”

آلوس در مورد اخراج جرارد پیکه گفت:” پیکه در آن لحظه کنترل عصبی خودش را از دست داد و داور نیز با تصمیمش تیم ما را ویران کرد. معتقدم حتی اخراج پیکه هم نباید توجیهی برای ناکامی ما در فتح سوپرجام باشد.”

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین