بارتومئو: برای اجازه جدایی پدرو شرط داریم

بارتومئو: برای اجازه جدایی پدرو شرط داریم

رئیس باشگاه بارسلونا در پایان بازی شب گذشته تیمش برابر بیلبائو در سوپرکاپ، به جدایی احتمالی پدرو از بارسا و پیوستنش به منچستریونایتد واکنش نشان داد.


بارسا شب گذشته نتوانست شکست ۴-۰ بازی رفت برابر بیلبائو را جبران کرده و با تساوی مقابل این حریف، از فتح سوپرکاپ ناکام ماند. جوزپ بارتومئو در انتهای این بازی به خبرنگاران گفت:” شکست همیشه دردناک است و ما دوست داشتیم فاتح سوپرکاپ شویم.در این بازی ما شایستگی و لیافت بیش از اینها را داشتیم ولی نتوانستیم به هدفمان برسیم.
البته همه بازیکنان با انگیزه ظاهر شدند و بخاطر تلاششان باید از آنها تشکر کنم. هواداران هم مثل همیشه حامی تیم بودند.برخی بازیکنان ما  حتی ده روز هم با تیم تمرین نکرده بودند اما اینها نباید بهانه و توجیه ناکامی باشند. امیدوارم سال بعد جبران کنیم.”

بارتومئو در مورد اخراج بحث برانگیز پیکه در نیمه دوم گفت:” اخراج پیکه کار ما را عملا تمام کرد و رویای ما نیمه تمام ماند. با این حال اتلتیک در هر دو بازی عالی ظاهر شد و باید به آنها تبریک گفت.”

رئیس باشگاه بارسلونا در مورد جدایی احتمالی پدرو نیز گفت:”برای جدایی او شرط داریم. هر تیمی او را می خواهد باید رقم فسخ قراردادش را پرداخت کند. چون مربی ما به همه بازیکنانش نیاز دارد و ما راضی به فروششان نستیم.”

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین