رئیس جدید دادگستری شهرستان رامشیر معرفی شد

رئیس جدید دادگستری شهرستان رامشیر معرفی شد
با حضور معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری استان خوزستان آیین تودیع و معارفه رئیس و دادستان جدید دادگستری شهرستان رامشیر برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان رامشیر و دادستان این شهرستان با حضور عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس اداره امور شوراهای حل اختلاف استان خوزستان و برخی مقامات شهرستان در سالن اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی برگزار شد.

سید طالب موسوی امام‌جمعه شهرستان رامشیر در ابتدای مراسم ضمن تقدیر از حضور زبیدی نیا معاون قضایی دادگستری استان خوزستان در مراسم اظهار کرد: تودیع و معارفه امری طبیعی به شمار می‌رود و آنچه ما باید به دنبال آن باشیم پیگیری حق است.

وی در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: در احکام قضایی نباید عجله کرد و باید با مشورت و علم کامل روی صادر کرد. بهترین روش برای قضات، صلح طرفین دعوا است که این امر  برادری را مستحکم‌تر می‌کند.

سعید فیوضی فرماندار رامشیر نیز در این مراسم اظهار کرد: در این شهرستان همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و مجموعه دادگستری در بالاترین سطح قرار دارد و خوشبختانه شاهد آن هستیم که آمار انواع بزه در رامشیر پائین است. بی‌شک این امر مرهون هماهنگی شورای تأمین در برقراری امنیت و همکاری شیوخ، معتمدان محلی و اقشار مختلف مردم است.

در ادامه معاون قضایی دادگستری استان خوزستان نیز با تقدیر از زحمات فتح‌الله نعمتی اظهار کرد: در مدت چهار سالی که وی رئیس دادگستری شهرستان رامشیر بوده اقدامات خوبی در سطح شهرستان در جهت کاهش آمار انواع بزه انجام شده و انتظار می‌رود با توجه به کاهش آمار صلح در شهرستان، شاهد نگاه ویژه‌ای از سوی رئیس دادگستری و دادستان جدید شهرستان به صلح دعاوی باشیم چرا که صلح کردن بهتر از حکم کردن است.

زبیدی نیا با بیان اینکه بیشترین انتقادات به دستگاه قضا به رفتار قضات و کارکنان دادگستری است تا به احکام صادره، تأکید کرد: رفتار و گفتار ما خوب باشد اعتماد مردم نسبت به احکام ما بیشتر خواهد.

در پایان این مراسم از زحمات فتح‌الله نعمتی رئیس سابق دادگستری رامشیر تقدیر و  عبدالله فرخی دادستان سابق رامشیر به‌عنوان رئیس جدید دادگستری این شهرستان معرفی شد.

همچنین حمید عیدانی نیا رئیس شعبه ۱۰۱جزایی دادگستری رامشیر نیز با حکم مدیرکل دادگستری استان خوزستان به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب رامشیر به حاضران معرفی شد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین