پورحیدری: آن باخت کذایی را فراموش کردیم

پورحیدری: آن باخت کذایی را فراموش کردیم

سرپرست استقلال ضمن بیان اینکه خیلی به تعامل تیم ملی و باشگاه‌ها خوش‌بین نیست گفت که بازیکنان استقلال شکست برابر ذوب آهن را به فراموشی سپرده‌اند.


منصور پورحیدری درباره آخرین وضعیت تیمش پیش از دیدار با استقلال اهواز گفت: الحمدالله وضعیت خوبی داریم و بازیکنان باخت کذایی به ذوب‌آهن را فراموش کرده‌اند. در مقابل استقلال اهواز کرار و شهباززاده را به دلیل مصدومیت نداریم و امیدواریم با ارائه یک بازی خوب پیروزی را نصیب خود کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به تاثیر گرمای اهواز روی عملکرد بازیکنان استقلال چیست، عنوان کرد: به هرحال هوای اهواز گرم است ولی این دلیل نمی‌شود که بازی نکنیم. ما باید فکر کنیم که هوا خنک است. به نظرم زیاد نباید به این مسئله توجه کرد. ما قبلاً هم در گرمای هوا در مقابل تیم‌های خوزستانی بازی کرده‌ایم و این چیز جدیدی نیست.

سرپرست استقلال درپاسخ به این سوال که به نظرش حضور مربیان تیم ملی در تمرین استقلال سرآغاز تعامل میان تیم ملی و استقلال خواهد شد یا نه، بیان کرد: مربیان تیم ملی قبلاً هم به تمرینات ما می‌آمدند و این چیز جدیدی نیست. تعامل باید از سوی کی‌روش باشد و بستگی به نظرات وی دارد. راستش را بخواهید من خیلی به شکل گیری تعامل خوش‌بین نیستم چراکه این رفت و آمدها قبلاً هم بوده است ولی تعاملی میان تیم ملی و باشگاه‌ها وجود نداشته است.

او در پاسخ به این سوال که برنامه استقلال برای تعطیلات لیگ برتر چیست، گفت: این تعطیلات پیش‌رو خیلی می‌تواند به ما کمک کند. به هرحال ما شرایط ایده‌آلی نداریم و می‌توانیم با یک اردو و برنامه‌ریزی وضعیت‌مان را بهبود ببخشیم. کادرفنی استقلال برنامه‌ای ۷-۸ روزه برای اردو آماده‌سازی در نظر دارد ولی هنوز برگزاری این اردو قطعی نشده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین