گل‌محمدی: مطمئنم پرسپولیس برمی گردد

گل‌محمدی: مطمئنم پرسپولیس برمی گردد

یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرد بازی فردا مقابل پرسپولیس جذاب باشد.


سرمربی ذوبی ها که پس از خوش و بش با برانکو سرمربی پرسپولیس در جایگاه خود در نشست مطبوعاتی قرار گرفت، شرایط کلی ذوب‌آهن را مطلوب توصیف کرد:

روحیه خوبی داریم

در مجموع شرایط خوبی داریم، با توجه به برد روحیه بخشی که در هفته گذشته داشتیم، تمریناتمان را به خوبی پیگیری کردیم هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ روانی شرایط خوبی داریم.متاسفانه ما و پرسولیس شرایطی داریم که هر ۲ تیم نیاز به این ۳ امتیاز دارند بعد از ۳ بازی شرایط راضی‌کننده‌ای نداریم انتظار بیشتری از خودمان داشتیم فکر می‌کنم همین انگیزه گرفتن امتیاز باعث می‌شود شاهد یک بازی خوب باشیم. امیدوارم بازی خوب و جذابی را تماشاگر باشید. هادی محمدی و حدادی فر مصدوم هستند و بقیه بچه ها آماده حضور در این بازی هستند.

امیدوارم داور خوب قضاوت کند

گل‌محمدی درباره واکنش وزیر ورزش به نامه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به موضوع داوری گفت: به هر صورت نمی‌ توانیم کتمان کنیم که مشکل داوری وجود دارد. امیدواریم که این وضعیت در آینده بهتر باشد. من از خودم شروع می‌ کنم و امیدوارم که بتوانیم شرایط خوبی برای داوران ایجاد کنیم و اینکه تنها کمیته داوران مسائل را حل کند درست نیست، همه اجزای فوتبال از جمله مدیران، بازیکنان، مربیان، تماشاگران و همه اجزا باید تلاش کنند تا شرایط خوبی برای داوران ایجاد کنند و امیدوارم داوری هفته به هفته بهتر بشود. هر چقدر بخواهیم راجع به این مساله صحبت کنیم فکر می‌ کنم کمکی نمی‌ کند که به مشکل داوری فقط باید امیدوار باشید که داور قضاوت خوبی داشته باشد.

به اشتباه فردی پرسپولیسی ها دلخوش نیستیم

اینکه در بازی‌های قبلی اشتباهات فردی داشتند دلیل نمی‌شود در بازی آینده هم اشتباه داشته باشند. برانکو مربی بزرگی است و قطعا در جهت برطرف کردن آن تلاش کرده اینکه بخواهیم دلمان را به این اشتباهات خوش کنیم دردی را دوا نمی کند. کارمان سخت است زیرا پرسپولیسی‌ها با تمام انگیزه ظاهر می‌شوند. امیدوارم بتوانیم فشار حملات پرسپولیس را خنثی کنیم.

پرسپولیس برمی گردد

در بازی های قبلی اشتباهات فردی داشته باشند، دلیل نمی‌ شود که بازی های آینده هم این اتفاق بیافتد. آقای برانکو قطعا نقاط ضعف تیمش را برطرف کرده و کار ما مقابل پرسپولیس دشوار است و این تیم با انگیزه بالایشان مقابل ما حاضر خواهند و فکر می‌ کنم بازی سختی را فردا پیش رو خواهیم داشت. بازی‌های پرسپولیس به من امیدواری داد. از هواداران می‌خواهم از تیم حمایت کنند چون بازیکنان خوبی دارد. به این مسئله شک ندارم که آنها می‌توانند با این بازیکنان و کادر فنی موفق باشند. من مطمئنم پرسپولیس به لیگ برمی گردد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین