نماینده مردم آبادان در مجلس: اتحاد مردم خوزستان با هیچ توطئه‌ای نمی‌شکند

نماینده مردم آبادان در مجلس: اتحاد مردم خوزستان با هیچ توطئه‌ای نمی‌شکند

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: اتحادی که امروز در میان اقوام مختلف استان خوزستان حاکم است با هیچ توطئه‌ای قابل شکستن نیست.

خبرگزاری فارس: اتحاد مردم خوزستان با هیچ توطئه‌ای نمی‌شکند

محمدسعید انصاری  با بیان اینکه دشمنان نظام همواره از راه‌های مختلف درصدد ایجاد تفرقه و نفاق در میان آحاد مردم کشور عزیزمان بود‌ه‌اند، اظهار کرد: در کشور ما و به‌ویژه در استان خوزستان اقوام مختلفی زندگی می‌کنند که سال‌های زیادی در رنج‌ها و مصیبت‌ها از جمله در جنگ تحمیلی در کنار یکدیگر ایستادگی کردند و هیچ‌گاه به تفاوت‌های قومیتی اهمیت ندادند.

وی افزود: اگر امروز دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌خواهند با ایجاد تفرقه و نفاق در میان این مردم شریف به اهداف پلید خود دست یابند، باید بدانند که این توطئه‌ها نمی‌تواند اتحاد و برادری موجود در میان مردم مسلمان خوزستان را بشکند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی که قصد دارند با تبلیغات منفی علیه قومیت‌های ایرانی در میان آنان تفرقه ایجاد کنند، در حقیقت دشمنان اسلام و ائمه اطهار(ع) بوده و با نژادپرستی به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

در ادامه انصاری به شعار «همدلی و همزبانی دولت و ملت» در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: همدلی میان مردم و مسئولان جز با مقابله با اینگونه توطئه‌ها و دوری از تعصبات قومی و قبیله‌ای میسر نمی‌شود و ملت ما باید به مسئولان اعتماد و برای ایستادگی در مقابل این حرکات غیراخلاقی و ضداسلامی آنان را یاری کنند.

وی همچنین گفت: مسئولان نیز باید با ایجاد فضاهای فرهنگی مناسب در شهرها و اطلاع‌رسانی دقیق در خصوص این‌گونه توطئه‌ها، آگاهی مردم را نسبت به این مسائل افزایش داده و با این تحرکات مقابله کنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اتحاد و همدلی و همزبانی موجود در میان اقوام مختلف ملت ایران اسلامی به ویژه اتحادی که بین قومیت‌های خوزستانی جاری است، با هیچ توطئه سخیف و پلیدی قابل شکستن نیست.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین