نماینده مردم اندیمشک در مجلس: هیچکس نمی‌تواند خللی در اتحاد مردم خوزستان وارد کند

نماینده مردم اندیمشک در مجلس: هیچکس نمی‌تواند خللی در اتحاد مردم خوزستان وارد کند

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچکس نمی‌تواند خللی در اتحاد اقوام و طوایف وارد کند و تلاش دشمنان در این زمینه محکوم به شکست است.

خبرگزاری فارس: هیچکس نمی‌تواند خللی در اتحاد مردم خوزستان وارد کند

صید عیسی دارایی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه در کشور اظهار کرد: امروز دشمن نمی‌تواند هیچ‌گونه خللی در اتحاد بین اقوام و طوایف ساکن در استان خوزستان وارد کرده و تلاش‌های آنان در این زمینه محکوم به شکست است چرا که این اتحاد خدشه بردار نیست.

وی افزود: امروز لر ،عرب، بختیاری و همه اقوام با هم برادر و در نهایت دوستی و اتحاد در کنار هم زندگی کرده و پیوندهای ناگسستنی عاطفی و خویشاوندی زیادی با هم داشته و به هم اعتماد کامل دارند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به شناخت من از شرایط استان ما مشکلی در این زمینه نداریم، گرچه دشمنان نظام در مقاطعی تلاش کردند که این اتحاد را برهم بزند اما با هوشیاری مردم ناکام ماندند و توطئه آنان در نطفه خفه شد.

دارایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم قهرمان خوزستان به خوبی با ترفندهای دشمنان در این زمینه آشنایی داشته و فریب این گونه جوسازی‌های را نخواهند خورد.

وی با اشاره به پیام سال مقام معظم رهبری و ضرورت توجه به همدلی و همزبانی دولت و ملت، تصریح کرد: مقام معظم رهبری همدلی را بالاتر از همه امور می‌دانند و دقیقا آنچه را که دشمنان در داخل کشور دنبال می‌کنند را به خوبی و روشنی برای مردم و مسئولان تبین و گوشزد کردند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: ائمه جمعه، مراکز دانشگاهی، رسانه ملی و مطبوعات باید وارد میدان شده و با فرهنگ سازی در بین آحاد مردم جلوی برخی از متن‌هایی که در مورد برخی از اقوام در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود را با کار دقیق بگیریند چرا که احساس می‌شود دشمن با برنامه‌ریزی پشت سر این مسائل است.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین