سودانی اعلام کرد: امروز ساعت ۱۱:۴۵ علت اصلی بروز تنگی نفس در خوزستان/ افزایش چشمگیر بیماری های خونی در استان علت اصلی بروز تنگی نفس در خوزستان/ افزایش چشمگیر بیماری های خونی در استان

 سودانی اعلام کرد: 	 امروز ساعت ۱۱:۴۵ علت اصلی بروز تنگی نفس در خوزستان/ افزایش چشمگیر بیماری های خونی در استان علت اصلی بروز تنگی نفس در خوزستان/ افزایش چشمگیر بیماری های خونی در استان

نماینده مردم اهواز در مجلس شواری اسلامی علت اصلی بیماری مردم اهواز و ابتلای آنها به نوعی تنگی نفس بعد از بارش باران را اعلام کرد.
به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛ ناصر سودانی درخصوص علت بروز مشکلات تنفسی در بین مردم اهواز پس باران اخیر اظهار کرد: پدیده ای که در شهر اهواز اتفاق افتاده تاکنون سابقه نداشته است. بررسی های اولیه نشان از این مسئله دارد که این مسمومیت در مناطق صنعتی که در آن فعالیت های نفتی و گازی صورت گرفته رخ داده است.
وی با بیان اینکه در روز های اول، نظریات بسیار متفاوتی از سوی مسئولان در خصوص علت بروز این پدیده و بیماری مردم اهواز ارائه شد، اظهار کرد: زمانی که این مسئله به مجلس وارد شد؛ نمایندگان استان خوزستان تذکراتی را به مسئولان دادند و از آنها خواسته شد که نتایج بررسی ها صورت گرفته را به صورت شفاف برای مردم و مسئولان استان اعلام کنند. این مسئه را در جلسه ای که با رئیس جمهور داشتیم نیز مطرح کردیم.
سودانی تصریح کرد: نظریات متفاوتی از این مسئله و برخورد مسئولان می توان برداشت کرد. در ابتدا س

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

طراحی شده توسط هاست لاین