کلاهبردار ۳۰ میلیاردی در ˈخوزستانˈ دستگیر شد

کلاهبردار 30 میلیاردی در ˈخوزستانˈ دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبردای ۳۰ میلیارد ریالی از شهروندان شهرستان امیدیه در شرق استان خوزستان خبر داد.
[کلاهبردار ۳۰ میلیاردی در ˈخوزستانˈ دستگیر شد]
به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ ˈسید محمد صالحیˈ در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت جمعی از شهروندان شهرستان امیدیه، مبنی بر کلاهبرداری یک شرکت انبوه ساز از آنها با وعده خانه دار شدن، تیمی از ماموارن پلیس آگاهی این شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی اظهارات شاکیان دریافتند که شرکتی با تبلیغات گسترده و جذاب خود و با وعده ˈ صاحب آپارتمان شویدˈ مبلغ ۳۰ میلیارد ریال را از شهروندان دریافت کرده بود و تاکنون هیچ گونه اقدامی برای ساخت مسکن و تحویل آن به متقاضیان انجام نداده است.
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: با توجه به اهمیت موضوع تیمی منسجم از اداره مبارزه با جرائم اقتصادی ماموریت یافت اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را به منظور بررسی و صحت و سقم این موضوع آغاز کردند.
وی افزود: در آغاز ورود به این پرونده کارآگاهان اقدام به دعوت تعدادی از این شکات به اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی کرده و با ثبت اظهاراتشان، اطلاعاتی را از گرداننده این کلاهبرداری عظیم به دست آوردند.
سرهنگ صالحی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده با یک سری کار اطلاعاتی گسترده مخفیگاه متهم و همدست وی را شناسایی و او را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
وی در خاتمه ضمن بیان اینکه تاکنون متقاضیان هیچگونه ملکی را دریافت نکرده اند، املاک و دارائی های متهم توسط پلیس شناسایی و پرونده آن به صورت ویژه در حال بررسی است و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین