نوراللهی: به زودی تاریخ ساز می شویم

نوراللهی: به زودی تاریخ ساز می شویم

هافبک دفاعی پرسپولیس امیدوار است با استفاده از پتانسیل تیمش بعد از ۴۰ سال به المپیک صعود کنند.


احمد نوراللهی، هافبک دفاعی ملی پوش تیم امید، در دیدار برابر پیکان یکی از بازیکنان شاخص تیم بود که با حرکت زیبایش درون محوطه جریمه یک ضربه پنالتی برای پرسپولیس کسب کرد در گفتگو با “ورزش سه”، درباره دیدار با پیکان و صعود تیمش به مرحله بعدی جام حذفی گفت: دیدار سختی را پشت سر گذاشتیم و حریف تلاش زیادی داشت تا توانایی خود را در استادیوم آزادی به نمایش بگذارد. در این بین موقعیت های زیادی داشتیم و که اگر از آنها استفاده می کردیم برد مقتدرانه تری به دست می آوردیم.

وی ادامه داد: به هرحال در جام حذفی آوراژ گل مهم نیست و خوشبختانه صعود کردیم و به خواسته مان رسیدیم. خوشحالم که بعد از هفته ها در استادیوم آزادی و برابر هواداران خودمان پیروز شدیم و امیدواریم با حمایت های بیشتر آنها در مراحل بعدی موفق تر باشیم و عنوان شایسته ای کسب کنیم.

نوراللهی درباره هدف تیمش در جام حذفی گفت: مسلما برای تیمی مثل پرسپولیس عنوانی کمتر از قهرمانی قابل تصور نیست. مسلما تمام تلاش و انگیزه ما صعود به مراحل پایانی و در نهایت کسب عنوان قهرمانی است و مرحله به مرحله بهتر هم خواهیم شد.

هافبک دفاعی پرسپولیس درباره اضافه شدنش به خط هجومی تیمش در صحنه منجر به پنالتی گفت: یک لحظه فضا را برای پیشروی مناسب دیدم و همین مساله باعث شد به خط دفاع حریف هجوم ببرم و خوشحالم که موفق هم شدیم از این راه به گل برسیم. فرصت شوتزنی هم داشتم و می توانستم خودم ضربه را بزنم اما صدای مهدی را پشت سرم شنیدم و تصمیم گرفتم پاس بدهم که توپ به دست مدافع پیکان خورد و در نهایت با این پنالتی و گل مهدی (طارمی) به برتری رسیدیم.

نوراللهی که عضو تیم ملی امید ایران نیز است درباره قرعه ایران برای رسیدن به المپیک ریودوژانیرو گفت: قرعه خوبی نصیب ما شده و مهمترین چیز این است که از کادرفنی خوب و با دانشی بهره می بریم که می تواند به ما کمک کند بعد از سالها به المپیک صعود کنیم.

وی در پایان گفت: همه از ما انتظار دارند بعد از ۴۰ سال به المپیک صعود کنیم و این خواسته مردم عزیز کشورمان است. از همه می خواهیم حمایت مان کنند و در این راه دشوار در کنار ما باشند تا بعد از ۴۰ سال تاریخ ساز شویم و به المپیک راه یابیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین