اسکوچیچ: برانکو بهترین گزینه برای کرواسی بود

اسکوچیچ: برانکو بهترین گزینه برای کرواسی بود

دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد معتقد است که فولاد با یک پیروزی دو باره به لیگ برمی گردد.


اسکوچیچ گفت: ما بعد از برد در جام حذفی حالا باید تمرکز بیشتری روی بازیهای لیگ داشته باشیم. هنوز زمانی از لیگ نگذشته و اتفاقی نیفتاده است، ما می توانیم با یک برد به لیگ برگردیم. ما این هفته با ذوب آهن بازی داریم. هر چند ذوب حریف خوبی است ولی ما با تمام نیرو به زمین می رویم و محکوم به برد هستیم.

من می دانستم که در ابتدای فصل نتیجه نمی گیریم

ما جام حذفی را با برد شروع کردیم و موفق شدیم به مرحله یک هشتم پایانی این رقابتها راه پیدا کنیم. حالا با این پیروزی با روحیه بهتری به مصاف ذوب آهن در لیگ می رویم. من فکر می کنم با توجه به تعداد بالای سربازان فولاد که در پایان فصل از تیم جدا شدند و اینکه ما نتوانستیم پستهای خالی را پر کنیم طبیعی بود که از لحاظ تاکتیکی به مشکل بر می خوریم. در نتیجه ما الان یک تیم جوان داریم و برای من این مساله خیلی طبیعی بود که ممکن است با وجود تغییرات به وجود آمده در ابتدای فصل نتایج لازم را کسب نکنیم. ولی در عالم حرفه ای این مساله اصلا مهم نیست و باید دوباره تلاش کنیم تا نتایج مان را جبران کنیم.

با یک برد به لیگ برمی گردیم

متاسفانه نتیجه نگرفتن فولاد از دید من با دید بازیکنانم متفاوت است. من سعی می کنم که به آینده فکر کنم و تمرکز بیشتری روی تیم داشته باشم و برایم مهم نیست که بقیه چه صحبتی می کنند، چون می دانم که اتفاقی نیفتاده ولی بازیکنان جوان من طور دیگری فکر می کنند و بخاطر نتایج هفته های ابتدایی از لحاظ روحی در شرایط خوبی نیستند. من سعی کردم در این تعطیلات بیشتر از نظر روحی با آنها کار کنم. قبول دارم که ما در موقعیت بدی هستیم ولی تجربه به من ثابت کرده که با یک برد همه چیز حل می شود. این نتایج به دست آمده و در حال حاضر کاری از دست ما بر نمی آید جز تمرین کردن، تمرکز برای نتیجه گیری در دیدارهای آینده لیگ. نباید این نتایج روی اعتماد به نفس ما تاثیر منفی بگذارد. بازیکنان من جوان هستند و متاسفانه به همین دلیل هم برایشان سخت است که باخت را بپذیرند.

ایران باید با استرالیا کره و ژاپن مقایسه شود

در مورد جوانگرایی که در تیم ملی بزرگسالان صورت گرفته باید بگویم که من این جوانگرایی را اتفاق خوبی می دانم. ولی تیمهایی مثل هند و گوام در جایگاهی نیستند که بخواهیم فوتبال آنها را با ایران مقایسه کنیم و برای همین هم باید ایران را در دیدار مقابل عمان و یا بازی دوستانه مقابل ژاپن ارزیابی کنیم.ایران تیم اول آسیا است و باید با تیمهایی مثل استرالیا، کره و ژاپن مقایسه شود.

برانکو بهترین گزینه برای تیم ملی کرواسی است

به عقیده من برانکو می توانست گزینه مناسبی برای سرمربیگری تیم ملی کرواسی باشد. برانکو با توجه به تجربیات و دانشی که دارد می توانست یک انتخاب خوب برای تیم ملی کرواسی باشد. البته من اطلاعی از اینکه او به چه دلیلی این پیشنهاد را رد کرده ندارم ولی می دانم که او می توانست در تیم ملی نتیجه بگیرد.

مصدومیت وکیا را پیش بینی کرده بودم

حتما شما هم در مورد مصدومیت وکیا شنیده اید؟ این اتفاق قابل پیش بینی بود که من از ۲،۳ ماه قبل آن را پیش بینی کرده بودم. چون زمین ورزشگاه الغدیر خیلی شرایط بدی دارد و من بارها درخواست کرده ام که در این زمین بازی نکنیم. ولی متاسفانه این زمین نامطلوب باعث شد که پای وکیا در چاله بیفتد و آسیب ببیند و ما این بازیکن خوب و جوان تیم خودمان و تیم ملی را تا پایان فصل از دست دادیم. سوال من اینجاست که چرا نباید جلوی اتفاقات بدیهی را بگیریم. ما می توانستیم جلوی این اتفاق را بگیریم. در ادامه لیگ ما در این زمین بازی نخواهیم کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین