داستان زندگی «محمدرضا پهلوی» و چگونگی وقوع انقلاب اسلامی ایران فیلم می‌شود

داستان زندگی «محمدرضا پهلوی» و چگونگی وقوع انقلاب اسلامی ایران فیلم می‌شود

کمپانی فیلمسازی «گت‌وی» در لندن مراحل پیش‌تولید یک پروژه سینمایی درباره داستان زندگی «محمدرضا پهلوی» و چگونگی وقوع انقلاب اسلامی ایران را آغاز کرده است.

خبرگزاری فارس: داستان زندگی «محمدرضا پهلوی» و چگونگی وقوع انقلاب اسلامی ایران فیلم می‌شود

کمپانی «کت‌وی» که یک کمپانی فیلمسازی مستقل واقع در لندن است در نظر دارد فیلمی درام درباره داستان زندگی «محمدرضا پهلوی» و چگونگی وقوع انقلاب اسلامی ایران به رهبری «امام خمینی» بسازد.

مراحل پیش تولید این فیلم هم‌اکنون شروع شده و خبرهای رسیده از این پروژه سینمایی حاکی از آن است که «ملیسا والاک»، نویسنده فیلم برنده اسکار «باشگاه خریداران دالاس» و «آیینه آیینه» فیلمنامه این فیلم را خواهد نوشت.

کمپانی «گت‌وی» هم‌اکنون در حال جستجو برای یافتن کارگردانی مناسب برای این فیلم است ولی هنوز نامی در این رابطه منتشر نشده است.

بنا به ادعای نشریه سینمایی ورایتی، این فیلم، رابطه پررنگ محمدرضا شاه با ایالات متحده آمریکا و اسناد و مدارک موجود در رابطه با اشتباهاتی که باعث وقوع انقلاب ایران و به قدرت رسیدن آیت‌الله خمینی شد، را مورد بررسی قرار می‌دهد.

بنا بر این گزارش، این پروژه سینمایی که احتمالا «پادشاه پادشاهان» نام خواهد داشت، به تهیه‌کنندگی «تری استون» و «کریس هاوارد» ساخته خواهد شد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین