زینالی: باید پرسپولیس را ببریم

زینالی: باید پرسپولیس را ببریم

هافبک سایپا دیروز در دیدار حذفی تیمش مقابل بازرگانی وشتانی آمل ۲ گل به ثمر رساند.


علی زینالی در مورد این دیدار گفت: بازی خوبی انجام شد، جام‌حذفی برای ما مهم است و سعی کردیم در آن دست داشته باشیم و گام اول را محکم برداریم. گرچه آنها تیمی از لیگ استان بودند ولی به هر حال تیم هایی که از شهرستان می‌ آیند، بازی کردن مقابلشان سخت است. به همین دلیل نیمه اول کارمان گره خورد اما نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتیم و توانستیم دوبرابر گل بزنیم. امیدوارم در مرحله دوم و مقابل سیاه جامگان نتیجه بگیریم.
او در مورد زدن دو گل در این دیدار ادامه داد: در ۵ هفته سپری شده نتوانستند گل بزنم، درست است که ۲ گل زدم ولی بازی آسانی داشتیم البته یک بازیکن حتی اگر در تمرین تیمش هم گل بزند، لذت می‌ برد. امیدوارم این روند را در لیگ هم ادامه دهیم.
هافبک نارنجی پوشان در مورد اینکه در چه پستی برای بازی کردن راحت تر است گفت: من در چند پست بازی می‌کنم. هافبک چپ و راست و پشت فوروارد هستم ولی ۲ سال است که تخصصی در وینگر چپ بازی می‌ کنم.
این بازیکن در مورد دیدار با پرسپولیس در هفته ششم نظرش را اینگونه بیان کرد: چهارشنبه با پرسپولیس بازی داریم، انگیزه های خاص خودمان را برای این بازی داریم. حریف نیز فولاد را در هفته پنجم برده و روحیه خوبی دارد ولی ما هم در دو هفته اخیر نتیجه خوبی نگرفته ایم و باید پرسپولیس را ببریم و روند خوبمان در ۳ هفته ابتدایی لیگ ادامه دهیم.
زینالی در پایان در مورد اینکه با همین رقیبی که در لیگ دارند می‌ توانند امسال مدعی باشند یا خیر افزود: همیشه تیم های خوب زیاد هستند، ما هم امسال تیممان خوب است و بازیکنان بزرگی جذب کرده ایم. نمی‌ خواهیم از الان برای خودمان خیال پردازی کنیم که حتما قهرمانیم و یا اینکه سهمیه را می‌ گیریم ولی باید بگویم که به قهرمانی هم فکر می‌ کنیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین