رئیس اتاق بازرگانی اهواز: خوزستان ‌در کارآفرینی با مشکل مواجه است

رئیس اتاق بازرگانی اهواز: خوزستان ‌در کارآفرینی با مشکل مواجه است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: متاسفانه در بحث کارآفرینی در استان مشکل داریم و هدف ما باید اصلاح این وضعیت باشد.

خبرگزاری فارس: خوزستان ‌در کارآفرینی با مشکل مواجه است

شهلا عموری ظهر امروز در دومین نشست کمیسیون کارآفرینی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز که در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد با اشاره به جایگاه مشاوره‌ای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اظهار کرد: ‌امر آموزش در استان ما ضعیف است.

وی افزود: در خوزستان، هم دانش و هم تجربه خرید و فروش می‌شود و هیچکس هم حاضر نیست به این راحتی‌ها دانش و تجربه را در اختیار دیگران قرار دهد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز تصریح کرد:‌ متاسفانه ما در بحث کارآفرینی در استانمان مشکل داریم و هدف ما باید اصلاح این وضعیت باشد.

وی بیان کرد: بخش خصوصی هنگامی توانمند است که بخش دولتی منسجم را در کنار خودش داشته باشد و ما به عنوان اتاق بازرگانی آمادگی داریم در تمام زمینه‌ها بخش خصوصی را حمایت کنیم.

عموری گفت:‌ ما توانمندترین استان در زمینه تولید خرما و ماهی هستیم؛ ولی متاسفانه کشاورزان و صیادان ما نمی‌دانند در چه زمانی باید کشت و صید کرد و محصولات خود را به بازار ارائه دهند.

وی ادامه داد: این مسئله موجب صدمه‌های زیادی در طول این سال‌ها شده در حالی که راهکار حل این مشکل آن است که دانشگاهیان و صاحب نظران استان بررسی کنند و ببینند که عرضه هر محصول در چه زمانی سود دارد.

وی اضافه کرد: وقتی ما نیاز بازار هدف را به خوبی شناسایی کنیم بیشترین سود و استفاده را خواهیم برد.

عموری در پایان، از جمله برنامه‌های آتی کمیسیون را برگزاری کنفرانس سرمایه گذاری و کارآفرینی استان، همکاری و هماهنگی برای انتقال خدمات بین سازمان‌های عضو کمیسیون و برگزاری نمایشگاه ملی فروش حق امتیاز تجاری با حق اختراع و فناوری‌های نوین عنوان کرد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین