رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان خبر داد؛ مقام نخست ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در جذب مشارکت‌های مردمی

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان خبر داد؛ مقام نخست ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در جذب مشارکت‌های مردمی

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: این استان در دو سال گذشته رتبه نخست در جلب مشارکت‌های مردم را کسب کرده است.

خبرگزاری فارس: مقام نخست ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در جذب مشارکت‌های مردمی

حجت‌الاسلام سید محمود موسوی ظهر امروز در نخستین نشست کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد هماهنگی اربعین حسینی با بیان اینکه این استان در دو سال گذشته رتبه نخست در جلب مشارکت‌های مردم را کسب کرده است اظهار کرد: با تجربه‌ای که در عتبات عالیات داشته تا به امروز از نظر مالی با کمبود مواجه نشده‌ایم و تمام طرح‌هایی که در زمینه بازسازی عتبات عالیات به ما واگذار شده در موعد مقرر تحویل داده‌‌ شد.

وی افزود: گنبد حرم حضرت علی(ع) با دستور آیت‌الله سیستانی از پیمانکار عراقی به ما واگذار شد که کار بزرگی بود و قراردادش نیز منعقد شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان ادامه داد: مسئله مهم دیگر بحث سوریه است که هیچ نوع کم و کسری در این زمینه نداشته و طلاکاری گنبد حضرت زینب(ع) در حال اتمام است.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر خدمات‌رسانی مضاعف به زوار اربعین تصریح کرد: سیستم اطلاع رسانی در زمینه اربعین حسینی باید آنقدر قوی باشد تا باعث جذب و جلب کمک‌های نقدی شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: یکی از مشکلات عمده در زمینه اربعین حسینی در مرزها نداشتن انبار برای ذخیره کمک‌های مردمی است.

وی از افتتاح دو نانوایی در چزابه و شلمچه خبر داد و اضافه کرد: برای رفاه حال زائران حسینی دو دستگاه آب شیرین کن در شلمچه و چزابه نصب شده و بنا داریم با این کار به نحو احسن از مردم پذیرایی کنیم.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین