معاون استاندار خوزستان: آلودگی هوای شهرها ناشی از هجوم بی‌رویه برای تولید و فروش نفت است

معاون استاندار خوزستان: آلودگی هوای شهرها ناشی از هجوم بی‌رویه برای تولید و فروش نفت است

معاون امنیتی استاندار خوزستان گفت: آلودگی هوای شهرها ناشی از هجوم بی‌رویه برای تولید و فروش نفت است.

خبرگزاری فارس: آلودگی هوای شهرها ناشی از هجوم بی‌رویه برای تولید و فروش نفت است

قدرت‌الله دهقان پیش از ظهر امروز در همایش ملی مدیریت تامین پایدار و امینت انرژی با رویکرد پدافند غیر عامل در اهواز اظهار کرد: نکته مهمی که در پدافند غیر عامل پیش از هر مورد دیگری ذهن ما را مشغول می‌کند و امروزه مرتب آن را رصد می‌کنیم قیمت نفت است که تغییرات روزانه آن را می‌بینیم.

وی افزود: برای بررسی بحث پدافند غیرعامل و پیوستگی روزانه ما به اقتصاد نفتی که تمام ارکان اقتصادی کشور به آن گره خورده است، بخش کلیدی این حوزه پدافند غیرعامل است.

معاون امنیتی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: عامل اصلی سقوط قیمت نفت در چند وقت اخیر ورود کشور‌های زیادی از جمله آمریکا برای تولید نفت است. این کشور در غوغایی که قیمت هر بشکه نفت ۱۲۰ دلار بود به دنبال تولید افتاد و وارد عرصه فروش شد. تولید انبوه و عرضه بی‌حساب و مصادف شدن با رکود جهانی موجب اختلال و سقوط قیمت نفت در بازارهای جهانی شد.

دهقان بیان کرد: این هجوم بی‌رویه برای تولید و فروش نفت محیط زیست را نیز دچار مشکل کرد که تبعات آن را امروز در آلودگی هوای شهر‌هایمان می‌بینیم.

این مسئول تصریح کرد: حضور دانشگاهیان و دولتی‌ها در این همایش بر خروجی کار تأثیر خواهد داشت، امید هست با این حضور شرایط کنونی در این مقطع حساس به سمت و سویی هدایت شود که بحث پدافند غیر عامل در همه مباحث و بخش‌های مختلف لحاظ شود.

معاون امنیتی استاندار خوزستان بهره‌گیری از پدافند غیرعامل در شرایط کنونی که قیمت نفت کاهش پیدا کرده است، اقتصاد کشور ما را از وابستگی به درآمد‌های نفتی خارج می‌کند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین