با حضور ۶۲ نفر از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور صورت گرفت؛ آغاز یازدهمین همایش مدیران امور پشتیبانی دانشگاه‌های علوم پزشکی در آبادان

با حضور 62 نفر از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور صورت گرفت؛ آغاز یازدهمین همایش مدیران امور پشتیبانی دانشگاه‌های علوم پزشکی در آبادان

یازدهمین همایش مدیران امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه‌های علوم پزشکی در محل هتل کاروانسرای آبادان کار خود را آغاز کرد.

خبرگزاری فارس: آغاز یازدهمین همایش مدیران امور پشتیبانی دانشگاه‌های علوم پزشکی در آبادان

صبح امروز یازدهمین همایش مدیران امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه‌های علوم پزشکی در محل هتل کاروانسرای آبادان کار خود را آغاز کرد.

در این همایش ۶۲ نفر از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور حضور یافته‌اند که مصطفی پریدار مدیرکل خدمات پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت از جمله این چهره‌هاست.

پریدار در این آئین، یکی از وظایف اصلی مدیران پشتیبانی را حمایت و پشتیبانی از برنامه‌های دانشگاه‌ها و مجموعه ستاد وزارت بهداشت عنوان کرد و اظهار داشت: هر چقدر با واحدهای دیگر تعامل سازنده‌تری داشته باشیم هم‌افزایی بیشتری خواهیم داشت و کارها به نحو مطلوب‌تر و شایسته‌تری پیش می‌رود.

مدیرکل خدمات پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت در ادامه، بر ضرورت داشتن تعامل خوب و ارزنده با همه واحدها تاکید کرد.

یازدهمین همایش مدیران امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه‌های علوم پزشکی طی دو روز دوم و سوم‌ دی‌ماه جاری در آبادان برگزار می‌شود و شامل برنامه‌های: سخنرانی و گزارش ابتکارات و تجارب دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور است.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین