موشک‌‌های «تاو» آمریکا در دست تروریست‌های داعش

موشک‌‌های «تاو» آمریکا در دست تروریست‌های داعش

تصاویر جدیدی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده که نیروهای داعش را در حال استفاده از پیشرفته‌ترین تسلیحات آمریکایی به تصویر می‌کشد.

خبرگزاری فارس: موشک‌‌های «تاو» آمریکا در دست تروریست‌های داعش+تصاویر

رسانه‌های مرتبط با گروه تروریستی داعش تصاویری را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد اعضای این گروه تروریستی در حال استفاده از موشک‌های ضدتانک «تاو» آمریکایی هستند.

این تصاویر در استان حلب سوریه و در شرایطی گرفته شده که نیروهای تروریستی در حال استفاده از این موشک‌ها بوده‌اند. محلی که در این تصاویر نشان داده شده، پایگاه هوایی «کویرس» در استان حلب است که اخیرا توسط نیروهای سوری آزاد و پاکسازی شده است.

خبرگزاری «اسپوتنیک» در گزارش خود نوشت: انتشار این تصاویر به این معنا است که تسلیحات ارسال شده آمریکا برای شورشیان به اصطلاح «میانه‌رو» در نهایت به دست داعش می‌رسد.

بنا بر این گزارش، هنوز منبع تأمین این سری تسلیحات پیشرفته نظامی برای نیروهای داعش مشخص نشده است اگرچه گزارش‌های پیشین نشان داده بود که نیروهای تروریستی گروه داعش هم با ترکیه و هم با شورشیان تحت حمایت آمریکا برای تأمین تسلیحات خود در ارتباط هستند.

یکی از اعضای سابق داعش اخیرا در گفت‌وگو با «اسپوتنیک»‌ اعلام کرد که ترکیه در روند آموزش این گروه زمانی که در خاک این کشور بوده‌اند، مشارکت داشته است.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین