پیکر مطهر ۲ تن از شهدای مدافع حرم در اندیمشک تشییع شد

پیکر مطهر 2 تن از شهدای مدافع حرم در اندیمشک تشییع شد

پیکر مطهر دو تن از شهدای مدافع حرم با حضور باشکوه هزاران نفر از مردم شهیدپرور اندیمشک تشییع شد.

خبرگزاری فارس: پیکر مطهر 2 تن از شهدای مدافع حرم در اندیمشک تشییع شد+تصاویر

پیکر مطهر دو تن از شهدای مدافع حرم سردار احمد مجدی‌نسب و بسیجی دلاور احمد الیاسی‌حاجیوند پیش از ظهر امروز با حضور آیت‌الله عبدالکریم فرحانی، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، فرمانده قرارگاه کربلا، ائمه جمعه و مسئولان شهرهای شمالی استان و اقشار مختلف مردم در اندیمشک برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: حضور هزاران نفر از مردم اندیمشک در این مراسم نشان دهنده تدوام ایثارگری و شجاعت جوانان این منطقه است.

سردار حسن شاهوارپور افزود: جوانان اندیمشک در دوران دفاع مقدس با پایمردی و شجاعت حماسه نادری را به وجود آوردند و اکنون نیز در جبهه مبارزه با تکفیری‌ها حماسه‌سازی می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: امروز شاهد هستیم که جوانان خوزستان و اندیمشک به ندای مظلومان و شیعیان سوریه لبیک گفته و آنان را از محاصره چهار ساله نجات می‌دهند.

این مسئول در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی ۶۵ سال است که مسلمانان را می‌کشد و هنوز هم به دنبال فتنه‌گری و کینه‌توزی برعلیه مسلمانان است و تلاش دارد با ناامن کردن مرزهای کشورهای دیگر مرز کشور خود را امن نگه دارد.

وی با اشاره به آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا، تصریح کرد: امروز ایران عزت اسلام را به دنیا معرفی کرده است اما حاکمان مزدور منطقه از جمله عربستان با جمهوری اسلامی مخالفت می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان اظهار کرد: کشورهای عربی و مرتجع منطقه با اسلام ما که اسلام مبتنی بر مشارکت مردم در حاکمیت است مخالف هستند و به آن اعتقادی ندارند.

وی در پایان بیان کرد: مردم اندیمشک مزد میزبانی شایسته خود از زائران اربعین حسینی را با تقدیم سه شهید مدافع حرم به خوبی دریافت کردند و باردیگر ولایت‌مداری خود را به همگان به اثبات رساندند.

بر اساس این گزارش انبوه جمعیت شرکت‌کننده در مراسم تشییع به حدی بود که طی کردن مسیر چهار کیلومتری میدان امام خمینی(ره) این شهر تا گلزار شهدا بیش از ۲ ساعت به طول انجامید.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار شهید احمد مجدی‌نسب مدیر معاونت عملیات لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) خوزستان، بسیجی شهید احمد الیاسی‌حاجیوند و شهید حبیب رحیمی‌منش در جریان آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین