با همکاری بسیج جامعه پزشکی صورت گرفت؛ ویزیت رایگان ۱۵۰۰ نفر از کارمندان دولت در اندیمشک

با همکاری بسیج جامعه پزشکی صورت گرفت؛ ویزیت رایگان 1500 نفر از کارمندان دولت در اندیمشک
مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: با همکاری بسیج جامعه پزشکی یک هزار و ۵۰۰ نفر از کارمندان دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان ویزیت رایگان شدند.

خبرگزاری فارس: ویزیت رایگان 1500 نفر از کارمندان دولت در اندیمشک

احمد مجیدی اظهار کرد: با همکاری بسیج جامعه پزشکی و به منظور گرامی‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از کارمندان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان ویزیت رایگان شدند.

وی افزود: در این برنامه که به مدت دو روز و در درمانگاه شماره سه کوی رسالت برگزار شد، مراجعه‌کنندگان مورد معاینه‌های سلامت از جمله تست قند خون و فشار خون قرار گرفتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک اضافه کرد: در این طرح مراجعه‌کنندگان در صورت تشخیص بیماری برای ادامه درمان به پزشک معرفی شدند.

مجیدی افزود: جامعه بسیج پزشکی شهرستان تاکنون اقدامات مختلفی را در حوزه امدادرسانی، سلامت و اجرای طرح‌های خدمات‌رسانی در سطح شهر و روستاهای این شهرستان انجام داده است.

وی یادآور شد: هدف از اجرای این طرح سنجش سلامت کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای تامین سلامت جسمانی آنان است.

این مسئول با اشاره به پروژه‌های حوزه درمان این شهرستان، تصریح کرد: راه‌اندازی پایگاه‌های شهری، مراکز سلامت روستایی، احداث و بازسازی خانه‌های بهداشت روستایی از جمله طرح‌های افتتاح شده در ایام دهه‌فجر است.

این مسئول در پایان بیان کرد: اقدامات خوبی با اجرای طرح تحول نظام سلامت در بخش بهداشت و درمان این شهرستان صورت گرفته و بسیاری از نیازهای ضروری مردم در این زمینه مرتفع شده است.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین