منتخب شورای پنجم کلا‌نشهر اهواز : وقتی مطالبه گری نباشد پیشرفتی هم نخواهد بود!

منتخب شورای پنجم کلا‌نشهر اهواز : وقتی مطالبه گری نباشد پیشرفتی هم نخواهد بود!

محمدرضا ایزدی گفت: یکی از کسانی که در ارزیابی ما شرکت کرد آقای جمالی‌نژاد بود که از ایشان دعوت هم کردیم که آمدند و بعد از بازدید از شهر جلسه‌ای هم گرفته شد که در آن جلسه سوالات بسیار خوبی هم پرسیده شد و ایشان برنامه های خود را در زمینه های مختلف ارائه کردند.
محمدرضا ایزدی با اشاره به جلسه شورای ۸ کلانشهر به دعوت وزیر کشور که در ماه گذشته در تهران برگزار شد، اظهار داشت: بنده به نمایندگی از شورا در آن جلسه صحبت کردم و مسائل و مشکلات را گفتم و در پاسخ وزیر کشور هم حرف های خوبی زدند.
وی افزود: با رایزنی‌هایی که صورت گرفت، پروژه های شاخص تهران را از نزدیک دیدیم. ضمن آن که دیداری هم با آقای محسن رضایی داشتیم که ایشان قول دادند که حمایت کنند تا بتوانیم ان شاا… با جذب سرمایه گذار تغییر و تحولی در شهر به وجود بیاوریم.
منتخب شورای پنجم کلا‌نشهر اهواز با بیان اینکه رای به لیست جبهه نیروهای انقلاب اسلامی آخرین امیدی بود که مردم داشتند، بیان داشت: میزان مشارکت در انتخابات شورای شهر اهواز در دوره گذشته ۲۰درصد بود، در حالی که میزان مشارکت در اصفهان ۱۴۰ هزار نفر بوده که مشارکت مردم خیلی اهمیت دارد. وقتی مشارکت مردم نباشد، مطالبه گری نیست و وقتی مطالبه گری نباشد، پیشرفتی هم نخواهد بود. بنابراین اگر در این دوره همکاری صورت نگیرد، هیچ بعید نیست که مردم در دوره بعد به پای صندوق‌ها حاضر نشوند.
ایزدی با اشاره به برگزاری جلسات متعددی با آیت ا… جزایری و استاندار خوزستان و همچنین تعدادی از مدیر کل هایی که با حوزه شهرسازی مرتبط هستند، گفت: همگی به اتفاق قول مساعدت دادند تا بتوانیم مشکلات شهر را با همدلی مرتفع کنیم.
وی با عنوان اینکه در جلساتی که گرفته شد به این نتیجه رسیدیم که باید برای انتخاب شهردار یکسری شاخص هایی را طراحی کنیم و این شاخص ها برای ما معیار انتخاب شهردار بشود، عنوان کرد: یک فرم ارزیابی طراحی شد که طی آن شهردار می تواند وزیر، معاون وزیر، استاندار، معاون استاندار، شهردار کلانشهر، معاون کلانشهر و شهرداران مناطق تهران بدلیل حجم کار باشد. سوابق اجرایی، میزان تحصیلات، برنامه ها و اهداف و شاخص های شخصیتی مثل فساد ستیزی، روحیه جهادی، پاک دستی، توانمندی از موارد ارزیابی در این فرم هستند.
عضو شورای اسلامی شهر اهواز، با بیان اینکه برای ما فرقی نمی‌کند که شهردار اهواز بومی باشد یا غیر بومی، اظهار داشت: یکی از کسانی که در ارزیابی ما شرکت کرد و امتیاز خوبی هم آورد آقای جمالی‌نژاد بود که از ایشان دعوت هم کردیم که آمدند و بعد از بازدید از شهر جلسه‌ای هم گرفته شد که در آن جلسه سوالات بسیار خوبی هم پرسیده شد و ایشان برنامه های خود را در زمینه های مختلف ارائه کردند.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین