انتقاد شدید رئیس شورای شهرستان شوش از استاندار خوزستان : شریعتی شوراستیز است

انتقاد شدید رئیس شورای شهرستان شوش از استاندار خوزستان : شریعتی شوراستیز است

رئیس شورای اسلامی شهرستان شوش گفت: ۳ بار کتبا و چند بار شفاها از استانداری خوزستان خواستیم که درباره برخی مشکلات مهم شهرستان، ملاقاتی داشته‌ باشیم ولی تا به امروز کسی پاسخگوی ما نبوده است.
به گزارش خبرنگار نسیم خوزستان، سید حکیم موسوی در خصوص عدم همکاری با شورای شهر عنوان کرد : استاندار به درخواست‌های مکرر ما که با منافع مردم شوش در ارتباط است، توجهی نکرده تا ثابت کند اعتقادی به شوراهای اسلامی نداشته و شورا ستیز است.
وی خاطر نشان کرد : ۳ بار کتبا و چند بار شفاها از استانداری خوزستان خواستیم که درباره برخی مشکلات مهم شهرستان، ملاقات داشته‌ باشیم.
موسوی در ادامه افزود : آیا چون ما اهرم فشاری مثل نمایندگان مجلس نداریم، اینگونه باید مورد بی مهری قرار بگیریم؟ مردم‌سالاری دینی چقدر توسط استاندار خوزستان مورد توجه قرار گرفته است؟
منتخب مردم شوش در شورای اسلامی شهرستان بیان کرد : در مدت بیش از ۴ سال، ده ها بار آقای استاندار و معاونین وی به شهرستان شوش سفر کردند اما یکبار از شورا نظر نخواستند و با وجود درخواست رسمی ما، با شورا جلسه‌ای نیز ترتیب ندادند. وی تاکید کرد : شوراهای اسلامی و جایگاه آنها را باید باور کرد تا به رویکرد جامعه‌محور در این نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل مردم‌سالاری دینی است خدشه ای وارد نشود. رئیس شورای اسلامی شهرستان شوش اظهار داشت: استاندار خوزستان فقط شعارهای قشنگ مردم سالاری را سر می دهد ولی متاسفانه ایشان اعتقادی به شورای شهر که برگرفته از رای مردم است ندارد.
سید حکیم موسوی در پایان به خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان گفت : علیرغم تماس، پیامک و نامه نگاری های متعدد با مجموعه استانداری در خصوص مشکلات مردم، تا به امروز هیچکس پاسخگوی شورای شهر نیست.

درباره نویسنده

7477مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین