افزایش قیمت بنزین فشار به اقشار کم درآمد است

افزايش قيمت بنزين  فشار به اقشار كم درآمد است

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: افزایش بنزین در شرایط کنونی راه حل صحیحی برای مدیریت مصرف سوخت نیست و باید به فکر راه جدیدی در این زمینه بود. ناصر سودانی اظهار کرد: افزایش قیمت بنزین در شرایط کنونی بجز وارد کردن فشار به اقشار کم درآمد مردم، هیچ تاثیر دیگری در معیشت مردم نخواهد داشت و به این دلیل باید به فکر راهکاری دیگر در این بخش بود. وی خاطرنشان کرد: مصرف سوخت در ایران بیش از استاندار جهانی است و باید در این زمینه از تکنولوژی روز در ساخت خودرو و بنزین استفاده کرد و افزایش قیمت بنزین آن هم تا مرز یکهزار و ۸۰۰ تومان راه حل نهایی و صحیحی برای این مشکل نیست.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: موافقت با افزایش قیمت بنزین؛ به نحوی موافقیت با افزایش همه کالاهای موجود در بازار است و این مسئله به اقشار زیرین جامعه خسارت وارد میکند و باید در این تصمیمگیری به این افراد نیز توجه کرد. سودانی گفت: در این زمینه نیاز به تصمیم واقع بینانهای است و در این زمینه باید از متخصصان و کارشناسان خبره استفاده شود تا بتوان بر اساس واقعیت موجود در جامعه کشور تصمیمگیری شود.
این مقام مسوول با اشاره به شرایط کنونی گفت: شاید تولید بنزین در کشور محدود باشد ولی نمیتوان مردم را مجبور به کم مصرفی کرد و افزایش قیمت بنزین فشار به اقشار کم درآمد را منجر میشود و باید توجه داشت که در این زمینه تنها اصلاح ساختار تولید خودرو و مصرف مبتنی بر فرهنگ صحیح در جامعه است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: در بخش سوخت نیازمند فرهنگسازی هستیم زیرا مصرف سوخت در کشور از متوسط جهانی بالاتر است و در این بخش باید کوشید تا شرایط به وضعیت استاندارد نزدیک شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین