سامانه موشکی هاگ ارتقا یافت

سامانه موشکی هاگ ارتقا یافت

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی اعلام کرد: متخصصان جوان این قرارگاه ضمن بهینه سازی بخش های مختلف سامانه موشکی هاگ، موفق شدند توانایی های این سامانه را ارتقاء دهند.
امیر سرتیپ ˈ فرزاد اسماعیلیˈ افزود: ارتفاع متوسط این سامانه در زمینه بُرد راداری به صورت مؤثر، افزایش دوبرابری دارد.
اسماعیلی با بیان این که رادار ارتقاء یافته این سلاح قابل رقابت با رادارهای مدرن و به روز دنیا است، گفت: در بخش راداری ارتفاع پست نیز بُرد این رادار به دو برابر بُرد قبلی آن رسیده است.
وی اضافه کرد: در هر دو بخش ارتفاع متوسط و پست، توانایی منحصر به فرد جنگ الکترونیک به سامانه موشکی هاگ اضافه شده در حالی که در گذشته در این سامانه وجود نداشته است.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش اظهار داشت: از دیگر اقدامات ارزشمندی که برای این سامانه انجام شده، ارتقاء رادار تعقیب آن است که قابلیت تعقیب و هدفگیری را تا ۴۰ درصد افزایش داده است.
اسماعیلی افزود: این سامانه به صورت ۲۴ ساعته و با ضریب اطمینان بالا قادر به انجام عملیات است.
وی اظهارداشت: بهینه سازی اِلمان های سرد، نگهداری آسان در اجزاء پرمصرف ، ارتقاء و بهینه سازی سامانه کنترل آتش، ارتقاء تمام نمایشگرها و نشان گرها متناسب با افزایش بُرد رادار و بهره گیری از تسترهای بومی از دیگر اقداماتی است که برای بهینه سازی این سلاح انجام شده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین