تولید در پالایشگاه گاز بیدبلند ۱ از مرز ۳۰میلیون متر مکعب گذشت

تولید در پالایشگاه گاز بیدبلند 1 از مرز 30میلیون متر مکعب گذشت

مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند ۱ گفت: به دنبال افزایش مصرف گاز در فصل سرما و لزوم تامین نیاز شهروندان، تولید گاز در این پالایشگاه از مرز ۳۰متر مکعب در روز گذشت.
ˈفرشید ابدالی دهدزیˈاظهار کرد: ظرفیت پالایشگاه تاکنون ۲۷ میلیون و ۲۰۰هزار متر مکعب در روز بود که این تولید در دو روز گذشته از مرز ۳۰میلیون متر مکعب گذشته است.
وی افزود: این حجم تولید از آغاز فعالیت پالایشگاه از سال ۱۳۴۹ تاکنون صورت نگرفته بود.
ابدالی دهدزی با اشاره به فعالیت پالایشگاه با تمام ظرفیت موجود و حتی فراتر از آن در زمان حاضر گفت: در این پالایشگاه گازهای ترش مراحل ۶، ۷ و ۸ پارس جنوبی با گاز کارخانه گاز و گاز مایع(NGL1600 )مخلوط و پس از شیرین سازی به خط لوله سراسری انتقال داده می شود.
وی افزود: تمام ظرفیت پالایشگاه در زمان حاضر در سرویس بوده و برای تامین نیاز گاز کشور در فصل سرما هیچ گونه مشکلی در تولید وجود ندارد.
ابدالی دهدزی اظهار کرد: با وجود سرمای شدید هوا که از سال ۸۶ تاکنون بی سابقه بوده و با وجود قطعی آب و برق تولید در پالایشگاه گاز بیدبلند ۱ هرگز نه تنها متوقف نشده که با حجمی فراتر از ظرفیت موجود تولید دارد.
وی گفت: گاز در پالایشگاه با بهترین کیفیت و در نظر گرفتن تمام پارامترهای لازم و رعایت استاندارد و ایمنی، تولید و به خط لوله سراسری انتقال داده می شود.
پالایشگاه گاز بید بلند یک در ۳۳ کیلومتری جاده رامهرمز – بهبهان قرار دارد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین