اعلام جلسه غیرعلنی شورای شهرو اخراج خبرنگاران

اعلام جلسه غیرعلنی شورای شهرو اخراج خبرنگاران

درادامه جلسه عصرامروز / دوشنبه / شورای شهراهواز همزمان پاسخگویی ˈسید خلف موسویˈ شهردار کلان اهواز به سوال یکی از اعضا اپیرامون نتصابات مدیران جدید شهرداری اهواز، به دستور رییس شورای این شهر ادامه این جلسه غیر علنی اعلام و ازخبرنگاران خواستند که جلسه را ترک کنند.
در این جلسه که در محل سالن جلسات این شورا برگزار شد ، زمانی که سید خلف موسوی شهردار اهواز برای تقدیم لایحه بودجه سال ۹۳ این شهرداری وارد جلسه شورای شهر شد باانتقاد ˈحسین حیدری ˈعضو شورای شهر اهواز نسبت به عزل و نصب های انجام شده درحوزه مدیریتی شهرداری اهواز مواجه شد.
حیدری انتصابات اخیر مدیران سه سازمان وابسته به شهرداری اهواز را غیرقانونی خواند و گفت: تصرف مدیران جدید سه سازمان منتصب به شهرداری اهواز (سازمان زیباسازی،سازمان میادین و تره بار وسازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اهواز ) که به تازگی از سوی شهردار اهواز منصوب شده اند غیر قانونی است و مدیران جدید حق دخل و تصرف در اموال ،اسناد و پرداخت های شهرداری را ندارند.
وی گفت: شهردار اهواز باید بداند که هر زمان که خواست نمی تواند مدیران سازمان های مرتبط به شهرداری را عزل و مدیری جدید را جایگزین کند زیرا این کار فرآیندی دارد که باید بر اساس قانون طی شود.
در این زمان ˈسید خلف موسوی ˈشهردار اهواز پس از تقدیم بودجه سال ۹۳به ˈرامی علاسوندˈ رییس شورای شهر اهواز قصد پاسخ گویی به صحبت های حیدری را داشت که در این لحضه رییس شورای با اعلام اینکه جلسه از این به بعد غیر علنی است از مامور حراست سالن خواست حاضرین از جمله خبرنگاران را به بیرون از جلسه هدایت کنند.
این اقدام با اعتراض خبرنگاران محلی و خبرگزاری ها ی حاضر در جلسه مواجه شد اما بازهم اجازه بازگشت و حضور خبرنگاران برای شنیدن توضیحات سید خلف موسوی در خصوص موضوع مطرح شده داده نشد.
مسیله غیر قانونی بودن انتصابات در حوزه مدیران شهرداری اهواز در این جلسه به صورت علنی از سوی عضو شورای شهر اهواز بیان شد اما شهردار اهواز این اجازه را پیدا نکرد که در ادامه در جلسه علنی توضیحات خود را ارایه دهد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین