مسابقه طراحی مفهومی نشان های منطقه آزاد اروند برگزار می شود

مسابقه طراحی مفهومی نشان های منطقه آزاد اروند برگزار می شود

مسابقه طراحی مفهومی المان های شهری در راستای برندسازی و شناخت منطقه آزاد اروند از طریق نشان ها و المان ها از سوی معاونت فنی و عمرانی منطقه آزاد اروند برگزار می شود.
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تهیه طرح های مفهومی شامل نظرها و انگاره های برتر در سطوح کل منطقه آزاد اروند، بخش های سه گانه صنعتی، ترانزیت و گردشگری و سطح محدوده های ویژه شامل دیری فارم، حاشیه اروند صغیر و جزیر مینو انجام می شود.
ˈ علی الیاسی ˈ افزود: همکاری یک شرکت مشاور به منظور اجرای هر چه بهتر این مسابقه و تشکیل هیات داوران نیز بخش دیگری از این پروژه می باشد.
وی گفت: تمام افراد و شخصیت های حقیقی و حقوقی با حداقل ۱۰ سال سابقه کار در زمینه خدمات مشاوره معماری و شهرسازی و دارای تاییدیه صلاحیت از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری و سایر نهادهای قانونی می توانند در این مسابقه شرکت کنند.
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص نحوه برگزاری مسابقه طراحی مفهومی المان های شهری منطقه آزاد اروند تصرح کرد: این مسابقه به صورت یک مرحله ای و آزاد برگزار می شود و به برگزیدگان اول تا سوم به ترتیب ۳۰۰، ۲۰۰ و ۱۰۰ میلیون ریال جایزه تعلق می گیرد.
وی افزود: کارفرمای این پروژه علاوه بر اعطای جایزه، تهیه طرح اجرایی و اجرای المان ها را با برگزیدگان مسابقه به صورت قراردادهای جداگانه انجام خواهد داد.
الیاسی گفت: ارائه گزارش نحوه تدوین و ترسیم انگاره ها شامل مبانی، ویژگی های محلی و محیطی و تاثیر آن در المان های مفهومی شامل رخدادهای گذشته و آینده و کاربرد فناوری روز در طرح اهمیت فراوانی دارد.
وی با اشاره به ویژگی المان های شهری افزود: المان ها باید تا حد امکان از سادگی و روایی برخوردار باشند و دارای جنبه های فهم همگانی بوده و از رخدادها و عناصر اصلی محلی و محیط تاثیرپذیر باشند.
الیاسی گفت: المان ها باید گویای نگاه به توسعه جهانی و نقش دروازه های ارتباطی و اقتصادی منطقه در سطوح مختلف تجاری، صنعتی، تزانزیت و گردشگری باشند.
علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی منطقه آزاد اروند به آدرس اینترنتی arvandfreezone.ir مراجعه نمایند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین