پلیس راهور در ایام نوروز با تمام توان در خدمت مردم و مسافران نوروزی خواهد بود

پلیس راهور در ایام نوروز با تمام توان در خدمت مردم و مسافران نوروزی خواهد بود

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: پلیس راهور در ایام نوروز با تمام توان در خدمت مردم استان و مسافران نوروزی خواهد بود و برای خدمات رسانی بهترازعوامل مرزبانی خوزستان و دانشجویان دانشگاه پلیس نیز استفاده می شود.
ˈسرهنگ سید محمد صالحی ˈدر جلسه شورای ترافیک استان عصریک شنبه در محل استانداری خوزستان افزود: در ایام نوروز ۱۲۵ واحد موتور سوار،۸۰ واحد خودرویی و یک هزار نفر پرسنل از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین به صورت شبانه روزی فعالیت خواهند داشت.
وی بیان کرد: برنامه نوروز امسال حوزه پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان در دو مرحله اجرا می شود.
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان افزود: مرحله اول از ۱۵ فروردین تا ۲۵اسفند است که به دلیل خرید های نوروزی سفرهای درون شهری خصوصاً در مرکز شهر بیشتر می شود که دراین ایام پلیس راهور با تمام توان در خدمت مردم خواهد بود.
صالحی گفت: مرحله دوم نیز از ۲۶ اسفند شروع شده و تا پایان تعطیلات ادامه دارد که علاوه بر سفرهای درون شهری، سفرهای برون استانی نیز افزایش خواهد داشت.
وی افزود: به منظور کاهش حوادث و خسارات جانی پیشنهاداتی به قرارگاه راهیان نور داده شده تا با رعایت نکات ایمنی سفری امن به استان خوزستان داشته باشند.
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: استفاده از پارکینگ مدارس،گسترش پارکینگ های موقت در سطح شهر اهواز،تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی ،تقویت گشت نامحسوس ،ساماندهی و ایمن سازی محل استقرار راهیان نور. ایمن سازی یادمان های از جمله پیشنهاداتی است که در ایام نوروز از سوی پلیس راهور استان ارائه شده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین