پالایشگاه آبادان، آب را به روی ۲ هزار خانوار آبادانی قطع کرد

پالایشگاه آبادان، آب را به روی 2 هزار خانوار آبادانی قطع کرد

مدیرعامل پالایشگاه در دستوری سئوال‌برانگیز پمپ‌‌ها و تلمبه‌خانه‌های مناطق کوی قدس و بهار که پیش از این جزو مناطق خدماتی این شرکت بوده و به مردم واگذار شده را قطع و مردم را از روز گذشته بی آب کرد.
مدیر عامل شرکت نفت آبادان که از صبح امروز حاضر به پاسخگویی به رسانه‌ها نیست همچنین دستور انتقال کارگران و کارکنان تلمبه‌خانه‌ها را از این مناطق به مناطق دیگر تحت نظر این شرکت داده است.
در این حال شهروندان آبادانی در تماس‌های مکرر با دفاتر خبرگزاری فارس در اهواز و آبادان خواستار چاره‌اندیشی استاندار خوزستان برای رهایی مردم از بی‌آبی شده‌اند.
محمودی یکی از شهروندان ساکن در منطقه کوی قدس در این باره گفت: در دمای بالای هوا مردم از روز گذشته در بی آب مطلق قرار گرفته‌اند و هیچکس نیز پاسخگو نیست.
وی با اشاره به پیگیری مردم از مسئولان پالایشگاه آنها اعلام کرده‌اند خدمات رسانی به این مناطق دیگر با ما نیست و آبفا باید جوابگوی شما باشد.
وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که آبفا اعلام کرده هنوز به طور کامل مناطق کوی قدس و بهار به آبفا تحویل داده نشده است.
این شهروند افزود: در حال حاضر تنها اقدام آبفا نصب کنتور آب بوده و هیچ خدمات دیگری به شهروندان ساکن در این مناطق ارائه نشده است.
تلاش خبرنگاران برای گفت‌و‌گو با مدیرعامل پالایشگاه آبادان و آب و فاضلاب خوزستان به دلیل عدم پاسخگویی به تماس‌ها تاکنون میسر نشده است.
مناطق مسکونی کوی قدس و بهار آبادان جزو مناطق پرجمعیت شهر بوده که منازل آن به مردم ساکن در آن واگذار شده است و شرکت پالایش نفت آبادان و ادارات آب و برق و شهرداری همواره بر سر خدمات رسانی به اهالی این مناطق اختلاف نظر داشته‌اند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین