طرح جدید پلیس ؛ آموزشگاه های رانندگی شریک تصادفات می‌شوند

طرح جدید پلیس ؛ آموزشگاه هاي رانندگي  شريك تصادفات مي‌شوند

رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از ابلاغیه جدید پلیس راهور برای بررسی و مشخص کردن سهم آموزشگاه‌های رانندگی در وقوع حوادث سنگین خبر داد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد کرمی‌اسد در این‌ باره گفت: اقدامات جدیدی در مورد آموزشگاه‌های رانندگی در دستور کار قرار داده‌ایم، از جمله این که جلسات ماهانه و منظمی میان رؤسای پلیس راهور با مدیران آموزشگاه‌ها برگزار می‌شود و در جریان آن نکات و موارد مورد نیاز به مدیران آموزشگاه‌ها اعلام خواهد شد. وی با اشاره به اجرای یک طرح جدید گفت: در راستای مسئولیت‌پذیرتر کردن مدیران، مربیان و متولی آزمون‌ها در آموزشگاه‌های رانندگی، ابلاغیه‌ای را طی چند روز گذشته به تمام استان‌ها فرستاده و از آنان خواسته‌ایم با استفاده از اطلاعات و آمارهای مربوط به تصادفات رانندگی، در تصادفات سنگین که منجر به فوت یا جرح شدید شده‌ باشند، بررسی شود راننده متخلف در کدام آموزشگاه رانندگی آموزش دیده است.
کرمی‌اسد ادامه داد: ‌با انجام این بررسی‌ها اگر مشخص شود در آموزش این رانندگان بی‌توجهی یا کوتاهی صورت گرفته و آنان به درستی آموزش ندیده باشند، برابر تبصره ۳ ماده ۱۴ رسیدگی به تخلفات رانندگی، سهم آموزشگاه رانندگی در وقوع تصادف نیز مشخص می‌شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین